24 مهر 1398 - 14:55

به کمپین «ما عاشقان حسینیم» بپیوندید

کمپین «ما عاشقان حسینیم» به همت حوزه مقاومت بسیج انک ملی ایران راه اندازی شده تا جاماندگان پیاده روی اربعین حسینی (ع)، عشق و ارادت خود را به خاندان اهل بیت ابراز کنند.
کد خبر : ۱۰۷۲۰۶
بانک ملی

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، ارادتمندان به اباعبدالله الحسین (ع) می توانند با عضویت در این کمپین و بارگذاری تصاویر خود در راهپیمایی اربعین در مسیر کربلای معلی و یا هر زیارتگاهی در کنار جاماندگان اربعین در صفحه اینستاگرام شان در قرعه کشی ۴۰ جایزه یک میلیون ریالی نیز شرکت کنند.


برای پیوستن به این کمپین و شرکت در قرعه کشی بانک ملی ایران باید پس از دنبال (فالو) کردن صفحه اینستاگرام بانک ملی ایران و بارگذاری تصاویر در صفحه اینستاگرام خود، نام زیارتگاه و یا مسیر پیاده روی اربعین یا جاماندگان اربعین را ذکر و از دو هشتگ # بانک_ملی_ایران و #ما_عاشقان_حسینیم استفاده کنید.


تگ یا منشن کردن صفحه اینستاگرام بانک ملی ایران با آدرس bankmelli۱۳۰۷  از شروط شرکت در این کمپین می باشد. ضمنا در مدت زمان مسابقه صفحه اینستاگرام باید به صورت عمومی باشد تا امکان جست و جو کردن هشتگ ها برای شرکت در قرعه کشی فراهم باشد.


همچنین می توانید با اشتراک گذاری تصاویر کودکان و نوجوانان زیر ۱۸ سال در پیاده روی اربعین یا جاماندگان اربعین در صفحه اینستاگرام خود و استفاده از هشتگ # جوانه_های_حسینی علاوه بر هشتگ های ذکر شده، در قرعه کشی ۱۰ جایزه یک میلیون ریالی نیز شرکت کنید.


آخرین مهلت پیوستن به کمپین #ما_عاشقان_حسینیم و همچنین اشتراک تصاویر  پایان ماه صفر خواهد بود. شایان ذکر است حوزه مقاومت بسیج شهید مصطفی خمینی بانک ملی ایران همزمان با فرارسیدن اربعین حسینی میزبان عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) و جاماندگان اربعین حسینی در تهران خواهد بود.


این موکب در محل خیابان فداییان اسلام، رو به روی شعبه فدک بانک و در مسیر پیاده روی زائران به سمت حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) خدمات رسانی خواهد کرد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر