30 مهر 1398 - 15:26

ارسال ۲.۵ میلیون پیام رایگان در سامانه اعلام وضعیت زائران اربعین

زائران اربعین بیش از دو میلیون و ۵۰۰ هزار پیام به صورت رایگان و بدون نیاز به اینترنت در سامانه اعلام وضعیت اپلیکیشن بله ارسال کردند.
کد خبر : ۱۰۷۶۳۸
لوگوی جدید اخبار بدون عکس بانک ملی ایران

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، سامانه اعلام وضعیت زائران از دهم مهرماه امسال از طریق سرویس USSD ستاره ۵۰۰ مربع با هدف کاهش هزینه و تسهیل ارتباطات زائران اربعین حسینی در صفحه ویترین اپلیکیشن بله راه‌اندازی شد و از زمان راه‌اندازی این سرویس تاکنون نیز بیش از ۲۶۶ هزار نفر در این سامانه وضعیت خود را ثبت و خانواده یا دوستان آنها نیز وضعیت آنها را مشاهده کرده‌اند.


این سامانه امکانی را برای زائران اربعین فراهم کرد تا بتوانند بدون نیاز به خرید سیم کارت عراقی و اینترنت و همچنین از طریق سیم‌کارت‌ ایرانی (اپراتورهای همراه اول، ایرانسل و رایتل)، آخرین وضعیت مکانی و ارتباطی خود را در ایران و کشور عراق ثبت و اعلام کنند.


همچنین اپلیکیشن «بله» قابلیت جدیدی را در سامانه اعلام وضعیت زائران اربعین حسینی (ع) برای مشاهده وضعیت زائر فراهم کرد که بر اساس آن، امکان ایجاد کانال از طریق یک بازو (بات) برای ثبت پیام‌ها و موقعیت مکانی زائر فراهم می شد و زائر با ارسال لینک کانال خود برای افراد مد نظر می توانست آنها را در جریان موقعیت مکانی و پیامهایش قرار بدهد.


بر این اساس بیش از ۲۱ هزار کانال در سامانه اعلام وضعیت زائران اربعین راه اندازی شد و زائران توانستند از این طریق تجربه سفر معنوی خود را با خانواده و دوستان به اشتراک بگذارند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر