01 آبان 1398 - 11:58
در گفتگو با ایبِنا عنوان شد؛

پستچی‌ها به کارتخوان سیار مجهز می‌شوند

مدیرعامل شرکت ملی پست از فراهم شدن زیرساخت‌های پرداخت الکترونیک در شرکت پست خبر داد و اعلام کرد: در آینده‌ای نزدیک ناوگان موزعین پستچی به دستگاه کارتخوان سیار مجهز خواهند شد.
کد خبر : ۱۰۷۷۳۳
حسین نعمتی

حسین نعمتی در گفتگو با خبرنگار ایبِنا در خصوص چگونگی روند تجهیز ناوگان پستی به تجهیزات پرداخت الکترونیک گفت: شرکت ملی پست با بانک‌ها جلساتی متعدد را داشته و هم اکنون نیز همکاری‌های متقابلی میان بانک‌ها با شرکت پست برای ارائه خدمات به شهروندان از جمله در زمینه چک وجود دارد. یکی از اهدافی که در طول چند سال اخیر تعریف و برای تحقق آن تلاش بسیار زیادی شده بحث تجهیز ناوگان ماموران پستی، پیشخوان پستی و اداره‌های پست به خدمات پرداخت الکترونیک است که با پیشرفت مناسبی که از ابتدای سال جاری تا به امروز داشته زیرساخت پرداخت الکترونیکی فراهم شده و تلاش داریم که ماموران پست نیز برای تسهیل فرآیند پرداخت به کارتخوان سیار مجهز شوند.


معاون وزیر ارتباطات ادامه داد: یکی از فعالیت‌های متعدد شرکت پست توزیع بسته‌های تجارت الکترونیک است که با توجه به تغییر عادات مردم در استفاده از پول نقد و مشکلات نگهداری نقدینگی داشتن کارتخوان سیار برای موزعین پستچی باعث شده تا ضروری باشد.


مدیرعامل شرکت ملی پست با بیان اینکه در طول چند سال اخیر خرید و فروش اینترنتی در کشور رشد بسیار زیادی داشته است، اظهار داشت: خرید و فروش اینترنتی رشد فزآینده‌ای دارد که باعث شده تا اهمیت آن بسیار بالا باشد؛ از ابتدای سال جاری تا پایان شهریورماه آمارها نشان می‌دهد که ارسال مرسولات خرید و فروش اینترنتی بر بستر پست نسبت به مدت مشابه در سال گذشته رشدی ۱۴.۹۸ درصدی داشته و بر همین اساس نیاز است تا نیازهای پرداخت الکترونیکی برای رشد بیشتر بازار و تسهیل عملیات پرداخت محقق شود.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر