01 آبان 1398 - 19:42

همکاری اپراتورها با بانک‌ها

قائم مقام مدیر عامل همراه اول اظهارداشت: دوست داریم همکاری صنعت بانکی و پرداخت با مخابرات بیشتر شود.
کد خبر : ۱۰۷۸۱۷
.

به گزارش خبرنگار ایبِنا، حمیدرضا نیکوفر، قائم مقام مدیر عامل همراه اول در سخنرانی خود در سمپوزیوم بانکداری نوین با بیان اینکه من در بطن تمام تحولات صنعت فناوری اطلاعات، بانکی و پرداخت بوده ام افزود: همراه اول در حال حاضر ۶۰ میلیون مشترک دارد و بزرگترین شبکه از نظر تعداد مشتری و حجم مصرف اینترنت در کشور است.


نیکوفر اظهار داشت: صنعت تلفن همراه و بانکی با صدور مجوز برای MVNO وارد عمکاری شده اند و دوست داریم همکاری صنعت بانکی و پرداخت با مخابرات بیشتر شود. وی با اشاره به همکاری خوب اپراتورها با بانک ها در راه اندازی سامانه USSD گفت: این همکاری ها باید در حوزه دیگر دنبال شود تا منجر به هم افزایی بیشتر در صنعت بانکی و پرداخت و اپراتورها شود و مردم از منافع آن برخوردار شوند.


وی یادآور شد: تجربه های موفق و ناموفق در رگولاتوری در صنعت تلکام وجود دارد که اگر همکاری رگولاتوری بانک و مخابرات بیشتر شود تجربه های موفق نیز بیشتر خواهد شد. وی تاکید کرد: رگولاتور مخابرات حسن نیت خود را با صدور مجوز به بانک ها و شرکت های پرداخت در MVNO نشان داد و اکنون ما از رگولاتور بانکی انتظار داریم آنها نیز اجازه ورود رگولاتور حوزه مخابرات را به بعضی از حوزه های بانکی و پرداخت را بدهد.


نیکوفر خاطر نشان کرد: بزرگترین ترندی که صنعت را تکان می دهد شبکه موبایلی و گوشی های هوشمند است که محرک تغییر در دنیا هستند که اگر در ایران همکاری های صنعت مخابرات و بانکی افزایش یابد مزیت های زیادی در کشور ایجاد می شود.

برچسب ها: بانک ها همراه اول
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
اینفوگرافیک
بیشتر
پربیننده ها