02 آبان 1398 - 12:56
توسط بانک توسعه تعاون صورت می‌گیرد؛

انتشار ۳۰ هزار میلیارد ریال اوراق خزانه اسلامی

مدیر امور اعتباری و سرمایه‌گذاری بانک توسعه تعاون گفت: این بانک عاملیت انتشار اوراق اسناد خزانه اسلامی به میزان ۳۰هزار میلیارد ریال به عهده گرفته است.
کد خبر : ۱۰۷۸۶۵
حمیدرضا البرزی

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، حمیدرضا البرزی مدیر امور اعتباری و سرمایه‌گذاری بانک توسعه تعاون در نوبت صبح دومین روز کارگاه آموزشی مدیران ستادی و استانی بانک توسعه تعاون در سالن اجتماعات مدیریت شعب استان مرکزی گفت: اسناد خزانه اسلامی ابزاری مهم برای ساماندهی وضعیت مالی دولت و کمک به جریان تولیدی و مالی واحدهای تولیدی، صنعتی و پیمانکار طرف قرارداد دولت می‌باشد. به همین جهت بانک توسعه تعاون مجوز عاملیت صدور اوراق خزانه اسلامی به میزان ۳۰ هزار میلیارد ریال کسب نموده و بسیاری از شرکت‌ها از این خدمت تخصصی و نیز سبد خدماتی بانک بهره‌مند می‌گردند.


وی به رشد ۴۰ درصدی پرداخت تسهیلات در شش‌ماهه ابتدایی سال جاری اشاره کرد و ظرفیت پرداخت تسهیلات توسعه‌ای را از مزیت‌های رقابتی و خدمت‌رسانی این بانک عنوان نمود.


البرزی از انعقاد قراردادهای عاملیت تسهیلات موضوع‌ بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال جاری به‌ عنوان مزیتی راهبردی برای بانک یاد نمود و گفت: در صورت تعهد کامل به تسهیلات تکلیفی اعم از ازدواج جوانان، نهادهای حمایتی، رفع موانع تولید، بند الف تبصره ۱۸ و صندوق توسعه ملی تا پایان سال جاری؛ این بانک مجموعاً به میزان ۲۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات در این بخش‌ها پرداخت خواهد نمود که با تلاش و پیگیری واحدهای استانی و شعب این مهم محقق خواهد شد.


وی همچنین به تسهیل شرایط پرداخت تسهیلات، افزایش سقف پرداخت تسهیلات عمومی به مبلغ یک میلیارد ریال، پیشنهاد سبقه تسهیلات خرد در قالب کارت اعتباری مرابحه با درصد تضمینات نقد پایین‌تر و تسهیل شرایط صدور ضمانت‌نامه را از مهم‌ترین سیاست‌های اعتباری این بانک در حال حاضر اشاره نمود.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر