02 آبان 1398 - 16:04

به‌کارگیری محصولات بانک توسعه تعاون موجب توسعه بازار می شود

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون گفت: محصولات بانک توسعه تعاون موجب توسعه بازار و افزایش رضایت مشتریان می‌شود.
کد خبر : ۱۰۷۸۸۹
به‌کارگیری محصولات بانک توسعه تعاون موجب توسعه بازار و افزایش رضایت مشتریان می‌گردد

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، حجت اله مهدیان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون در اختتامیه کارگاه آموزشی مدیران ستادی و استانی این بانک در سالن اجتماعات مدیریت شعب استان مرکزی گفت: محصولات بانک توسعه تعاون مبتنی بر موارد تجهیز منابع، اعطای تسهیلات و ارائه خدمات تخصصی امکان ارائه خدمات به تعاونگران، کارآفرینان و فعالان عرصه‌های مختلف اقتصادی را فراهم می‌آورد و ازاین‌جهت محصولات بانک از مهم‌ترین راهکارهای توسعه بازار به شمار می‌آیند.


مهدیان رعایت انضباط نقدینگی را مورد التزام همیشگی بانک توسعه تعاون خواند و افزود: این بانک تکالیف توسعه‌ای را بدون اضافه برداشت از بانک مرکزی و در چارچوب و ضوابط مالی اجرایی نموده است.


وی ایجاد ترکیب بهینه منابع سپرده‌ای را برای پیشبرد نقش توسعه‌ای بانک و اعطای تسهیلات تکلیفی الزامی برشمرد و مانده منابع سپرده‌ای بانک را در حال حاضر ۱۴۵هزار میلیارد ریال اعلام کرد. وی در همین رابطه افزود: بهره‌گیری از محصولات تخصصی متنوع بانک می‌تواند در رشد تجهیز منابع سپرده‌ای موثر واقع گردد.


وی پیاده‌سازی اصول حاکمیت شرکتی را در راستای اعتلای سطح حرفه‌ای و عملکردی بانک و عمل به تکالیف قانونی یاد نمود که نتایج آن بزودی در این بانک جاری خواهد شد. مهدیان حضور بانک توسعه تعاون در طرح‌های ملی را فرصتی بی‌بدیل برای ایفای نقش توسعه‌ای بانک عنوان نمود و ادامه حضور بانک و التزام کامل به طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری، تسهیلات بند الف تبصره ۱۸قانون بودجه، منابع صندوق توسعه ملی، طرح مشاغل خانگی، تسهیلات ازدواج جوانان و تسهیلات مددجویان نهادهای حمایتی را بسیار حائز اهمیت دانست.


مهدیان در ادامه از تدوین نقشه راه بانکداری دیجیتال بانک توسعه تعاون یادکرد و گفت: بر این اساس بسیاری از مولفه‌های ساختاری، رفتاری و سازمانی با مدل کسب‌وکار بانک منطبق می‌گردد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
اینفوگرافیک
بیشتر
پربیننده ها