04 آبان 1398 - 13:59
عضو هیات مدیره پست بانک ایران:

بزرگترین مزیت بانک ارائه خدمات بانکداری خرد دربستر فناوریهای نوین

کشاورزیان در سمینار کارشناسان کارگروه پایش اظهارداشت: این بانک با مزیت بزرگترین خرده بانکدارکشور باید نسبت به ضرورت ارتقاء و گسترش درگاه های الکترونیک خود درسطح کشور توجه داشته باشد.
کد خبر : ۱۰۷۹۸۸
پست بانک

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران، وی درخصوص روند صعودی دستگاه های خودپرداز (ATM) و پایانه فروش (POS) افزود: باید با افزایش کاربری دستگاه های مذکور درسطح کشور سهم خودمان را درسطح بنگاه های اقتصادی ارتقاء دهیم زیرا این مهم در مناطق کم برخوردار و روستاها دارای ضرورت می باشد.


کشاورزیان تصریح کرد: موبایل بانک جزو مهمترین و پرکاربردترین درگاه های مورد علاقه مشتریان است و به عنوان ابزاری محبوب در بین مشتریان محسوب می شود که باید سهم پست بانک را در این راستا افزایش داده تا بتوانیم در شبکه بانکی کشور، جایگاه خود را محفوظ داریم.


وی در ادامه درخصوص IPG عنوان کرد: خوشبختانه در این مسیر عملکرد مثبتی نسبت به سایر بانک ها داشته ایم و با مراودات خوب و سازنده درحال حاضر با تعداد ۲۵۰ مورد IPG فعال این مسیر را طی می کنیم.


عضو هیات مدیره پست بانک ایران با اشاره به توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: باید با هم اندیشی و نگاه مشترک در این حوزه با جدیت عمل کرده چون اکثرمشتریان این بانک در روستاها و مناطق کم برخوردار حضور دارند و گستره جغرافیائی در این مناطق بیشتر است از اینرو توسعه بانکداری الکترونیک و خلق محصولات جدید در این راستا بسیار ضروری و مهم است.


کشاورزیان در ادامه اظهارداشت: باید با بهره مندی از کارشناسان نخبه در حوزه بانکداری الکترونیک و با یک تیم منسجم و هماهنگ بستر تحول در حوزه مذکور را مهیا نموده و به سمت اهداف تعیین شده حرکت کنیم.


همچنین وی در حین برگزاری نشست های تخصصی در این کارگاه آموزشی، توصیه ها و رهنمودهای لازم را به شرکت کنندگان ارائه نمود.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر