10 آبان 1398 - 09:42
ایبِنا گزارش می‌دهد؛

افزایش تعداد و مبلغ تراکنش‌های خرید کالا و خدمات

آمار منتشره از سوی شاپرک نشان می‌دهد که افزایش تعداد و مبلغ تراکنش‌های خرید کالا و خدمات در شهریورماه نسبت به ماه‌‍‌های گذشته ادامه پیدا کرده است.
کد خبر : ۱۰۸۳۰۷
کارتخوان

به گزارش خبرنگار ایبِنا، گزارش اقتصادی شرکت شاپرک در خصوص وضعیت شبکه پرداخت الکترونیکی کشور در شهریور ماه سال جاری نشان می‌دهد که در این ماه حدود دو میلیارد و ۵۱۳ میلیون تراکنش در شبکه پرداخت الکترونیک ثبت شده است که  بر اساس نمودار سهم تعداد انواع خدمات ارائه شده، خرید کالا و خدمات سهم ۸۳.۷۳ درصدی را به خود اختصاص داده و همچنان در حال طی کردن مسیر رشد سهم است تا جایی که تعداد تراکنش‌های شاپرکی بخش خرید کالا و خدمات رشدی ۰.۰۷ درصدی نسبت به مراد ماه سال جاری داشته است.



بر اساس نمودار بالا، پرداخت قبوض و خرید شارژ تلفن همراه سهمی ۱۱.۵۹ درصدی و عملیات مانده گیری سهمی ۴.۶۸ درصدی را در میان خدمات ارائه شده از سوی شاپرک در شهریورماه داشته‌اند.



گزارش شاپرک از سهم انواع خدمات درمبلغ تراکنش‌ها نشان می‌دهد که خرید کالا و خدمات توانسته تا بالغ بر ۹۷.۳۰ درصد از مبلغ تراکنش‌ها را به خود اختصاص دهد و پرداخت قبوض و خرید شارژ تلفن همراه صرفا سهمی ۲.۷۰ درصدی از مبالغ شهریورماه شبکه پرداخت الکترونیک کشور داشته است.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها