رشد امسال شاخص بورس ۱۳۱ هزار واحدی شد

شاخص بورس از ابتدای امسال تاکنون در مدت ۱۴۰روز معاملاتی بیش ۱۳۱ هزار واحد افزایش داشته است.
کد خبر : ۱۰۸۳۱۲
گزارش تصویری بورس اوراق بهادار تهران

به گزارش خبرنگار ایبِنا، از ابتدای امسال تاکنون در مدت ۱۴۳روز معاملاتی تعداد ۶۰۶میلیارد و ۹۷۶میلیون سهم و حق تقدم به ارزش ۲۰۵۸هزار و ۴۴۸میلیارد ریال در ۵۲میلیون و ۴۳۱هزار و ۸۴۱دفعه مورد در بورس اوراق بهادار معامله قرار گرفته است.
همچنین بررسی معاملات بازار سهام به تفکیک بازار نشان می‌دهد در این مدت ۴۱۶میلیارد و ۶۹۲میلیون سهم به ارزش ۱۰۵۵هزار و ۵۲۱میلیارد ریال در ۲۵میلیون و ۳۳هزار و ۷۴۴نوبت در بازار اول؛ ۱۷۸میلیارد و ۴۳۱میلیون سهم به ارزش ۸۲۰هزار و ۹۵۹میلیارد ریال در ۲۶میلیون و ۹۳۲هزار و ۳۲نوبت در بازار دوم؛ ۵۹میلیون و ۳۰۰هزار برگه به ارزش ۵۷هزار و ۴۱۸میلیارد ریال در ۱۵هزار و ۸۴۳نوبت در بازار بدهی، ۱۳۴میلیون و ۶۷۰هزار قرارداد به ارزش ۹۸۰میلیارد ریال در ۵۷هزار و ۲۵۰نوبت در بازار مشتقه و ۱۱میلیارد و ۶۵۸میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش ۱۲۳هزار و ۵۷۱میلیارد ریال در ۳۹۲هزار و ۹۷۲نوبت مورد معامله قرار گرفته است.
شاخص کل نیز که معاملات امسال بورس را از ارتفاع ۱۷۸هزار و ۶۵۹ واحد آغاز کرده است، تاکنون ۱۳۱هزار و ۲واحد رشد، ‌معادل ۷۳.۳۳ درصد افزایش را به ثبت رسانده و به ارتفاع ۳۰۹هزار و ۶۶۱واحد رسیده است.
شاخص بازار اول نیز در این مدت با رشد ۹۱هزار و ۶۲۵واحد و شاخص بازار دوم با رشد ۲۸۲هزار و ۶۱۹واحدی به ترتیب ۶۸.۴۵و ۸۱.۸۸درصد افزایش داشته‌اند.
 


برچسب ها: بورس شاخص بورس
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر