13 آبان 1398 - 10:04

انتخابات کمیسیون فین‌تک نصر تهران برگزار می‌شود

کمیسیون فین‌تک با هدف بررسی مشکلات و مسائل صنفی، ساماندهی بازار این حوزه و بهبود فضای کسب‌وکارهای فین‌تک تشکیل خواهد شد و انتخابات این کمیسیون ۲۹ مهرماه برگزار می‌شود.
کد خبر : ۱۰۸۳۹۸
فین تک

به گزارش ایبِنا،  کمیسیون فین‌تک مطابق مصوبه اخیر هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران و با هدف بررسی مشکلات و مسائل صنفی، ساماندهی بازار این حوزه و بهبود فضای کسب‌وکارهای فین‌تک تشکیل خواهد شد؛ اعضای این کمیسیون فعالان صنعت فین تک و استارت آپ‌های فناوری مالی خواهند بود که در همین راستا انتخابات این کمیسیون در تاریخ ۲۹ مهر ماه سال جاری از ساعت ۱۴ الی ۱۶ در ساختمان سازمان نصر تهران برگزار می‌شود.


کمیسیون فین تک در کنار کمیسیون بانکداری دیجیتال یکی از پروژه‌های یکسال اخیر سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران برای پیگیری مطالبات فعالان صنعت خدمات بانکی و مالی بوده است که پس از تعیین تکلیف کمیسیون بانکداری دیجیتال و انتصاب سید حامد قنادپور، مدیرعامل شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فرد  به عنوان رییس کمیسیون حالا نوبت به کمیسیون فین تک رسیده است.


سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران به دنبال آن است تا با تشکیل کمیسیون‌های تخصصی، فعالان کسب‌وکارهای حوزه فناوری اطلاعات را به منظور شناسایی و کمک به رفع چالش‌های پیش‌روی آن‏ها گرد هم جمع کند.


بر اساس آئین‌نامه تشکیل کمیسیون‌های تخصصی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، هر بخشی از بازار که حداقل ۷ کسب‌وکار فعال داشته باشد می‌تواند درخواست تشکیل کمیسیون تخصصی را به هیات‌‏مدیره ارائه دهد. بر اساس همین آیین‏‌نامه، تاکنون ۲۴ کمیسیون اعم از تخصصی و موضوعی از جمله کمیسیون‏‌های تجارت الکترونیکی، امنیت فضای تبادل اطلاعات (افتا)،‌ سخت‌افزار، صندوق‌های مکانیزه فروش، نرم‏‌افزارهای سلامت الکترونیک، بازی و سرگرمی‏‌های رایانه‌‏ای، عرضه‏‌کنندگان خدمات محتوایی و ارزش افزوده، در این سازمان تشکیل شده‌ است.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر