18 آبان 1398 - 15:31

تقدیر معاون وزیراقتصاد از بانک ملی در پیاده سازی بانکداری دیجیتال

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی با تقدیر از اقدامات بانک ملی ایران در راستای پیاده سازی بانکداری دیجیتال، تاکید کرد که اثر این اقدامات باید در ترازنامه بانک دیده شود.
کد خبر : ۱۰۸۵۴۱
لوگوی جدید اخبار بدون عکس بانک ملی ایران

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، عباس معمار نژاد که امروز در کارگروه بانکداری دیجیتال به میزبانی بانک ملی ایران حضور داشت، با تاکید بر این که بانکداری دیجیتال، نگاه از بیرون به درون دارد، ادامه داد: بانکداری دیجیتال ابتدا نیازهای مشتریان را احصا و سپس مطابق آن برنامه ریزی می کند.


وی با تاکید بر این که حرکت پرشتاب و با دقت به سمت بانکداری دیجیتال، اجتناب ناپذیر است، ادامه داد: بانکداری دیجیتال بسته کاملی از بانکداری الکترونیک، استفاده از فناوری های نوین و اصلاح مدل کسب و کار و فرایندهای بانک است.


معمارنژاد با اشاره به این که قرار است همه اجزای نظام بانکی نقشه راه حرکت خود به سوی بانکداری دیجیتال به صورت مدون ارائه کنند، اظهار کرد: هزینه و فایده همه اقدامات از جمله نحوه پیاده سازی بانکداری دیجیتال باید به دقت بررسی شود تا نتیجه نهایی آن کاهش هزینه ها و افزایش سرعت و دقت بانکداری باشد.


مدیرعامل بانک ملی ایران نیز در این نشست با بیان این که حرکت به سمت اقتصاد هوشمند و بانکداری دیجیتال، دو محور اساسی فعالیت های این بانک است، گفت: خوشبختانه تحولات بزرگی در حوزه بانکداری الکترونیک بانک ملی ایران طی سالهای اخیر رخ داده که نگاه مشتریان را کاملا به این بانک بزرگ تغییر داده است.


دکتر محمد رضا حسین زاده به پیاده سازی سامانه هایی مانند بام، بله و سککوک در این بانک اشاره و خاطرنشان کرد: این سامانه های علاوه بر کاهش هزینه های بانکداری، رضایت مشتریان را نیز افزایش داده و باعث شده چهره مدرنی از بانک ملی ایران ترسیم شود.


وی با تاکید بر این که بانک ملی ایران برنامه های جدید و به روزتری در حوزه بانکداری دیجیتال در دستور کار دارد، اظهار کرد: در آینده نزدیک تازه ترین اقدامات این بانک در راستای پیاده سازی سند بانکداری دیجیتال معرفی خواهد شد.


مسعود خاتونی عضو هیات مدیره بانک ملی ایران نیز در این جلسه با تاکید بر این که حرکت بانک های دنیا به سمت هوشمندسازی است، گفت: بانک ملی ایران نیز در این زمینه اقدامات موثری انجام داده و همه تلاش های بر این است که مشتری بتواند با حداقل مراجعه به شعبه، نیازهای بانکی خود را برطرف کند. در ادامه، معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی با حضور در واحد پشتیبانی سامانه هوشمند بانک ملی ایران از نزدیک با برخی اقدامات این بانک در حوزه بانکداری الکترونیک و دیجیتال آشنا شد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر