19 آبان 1398 - 11:22

فرصتی بی‌نظیر برای صاحبان دستگاه کارت‌خوان شرکت پرداخت الکترونیک

جشنواره کشوری کارتخوان‌های شرکت پرداخت الکترونیک سداد با جوایزی میلیونی برای قدردانی از پذیرندگان کارتخوان‌های سداد از ابتدای مهر ماه آغاز شده و تا پایان اسفند ماه ادامه دارد.
کد خبر : ۱۰۸۵۶۱
سداد

به گزارش خبرنگار ایبِنا، شرکت پرداخت الکترونیک سداد در راستای قدردانی از پذیرندگان دستگاه‌های کارت‌خوان خود همواره جشنواره‌هایی با جوایز ارزنده را برگزار کرده تا از شبکه پذیرندگان سداد حمایت کند. جدیدترین جشنواره این شرکت در سطح کشوری با جوایزی میلیونی حدود یک ماه است که آغازشده و تا پایان اسفندماه سال جاری ادامه دارد.


جشنواره میلیونی پذیرندگان سداد از ابتدای مهرماه شروع‌شده و قرعه‌کشی‌های آن به‌صورت ماهیانه برگزار می‌شود و جوایزی ارزشمند به پذیرندگان خوش‌شانس اهدا می‌شود؛ از سویی دیگر در زمان اتمام دوره یعنی اسفندماه سال جاری به‌قیدقرعه جوایزی بزرگ به پذیرندگان هر استان اختصاص خواهد یافت.


صاحبان دستگاه‌های کارت‌خوان شرکت پرداخت الکترونیک سداد به‌منظور اعلام حضور در جشنواره پذیرندگان ایجادشده تحت عنوان بخشی در نرم‌افزار جامع پالس است که امکانات متعددی را ازجمله مشاهده وضعیت عملکرد دستگاه کارت‌خوان، گزارش تراکنش‌ها، درخواست مغایرت و رول و پشتیبانی در اختیار پذیرندگان کارت‌خوان‌های پرداخت الکترونیک سداد قرار می‌دهد؛ پذیرندگان برای دریافت نسخه اندروید اپلیکیشن پالس می‌توانند به فروشگاه بازار یا گوگل پلی مراجعه کنند یا شماره ۵ را به سر شماره ۲۰۰۰۴۴۴ پیامک کنند؛ همچنین این نرم‌افزار برای رفع مشکلات موبایل‌های اپل به‌صورت تحت وب برای تلفن‌های همراه دارای سیستم‌عامل iOS آماده‌شده است.


همچنین راهکار دیگر برای اعلام حضور در این جشنواره تماس با مرکز خدمات مشتریان شرکت پرداخت الکترونیک سداد به شماره ۴۲۷۳۹۰۰۰_۰۲۱  است.


پذیرندگان سداد باید توجه داشته باشند که هر تراکنش بالای ۱۰٬۰۰۰ تومان و تراکنش‌های خرید شارژ، مانده گیری و پرداخت قبض با استفاده از دستگاه کارت‌خوان یک امتیاز و هر یک میلیون تومان کارکرد ۲ امتیاز برای پذیرنده به دنبال خواهد داشت. پذیرندگان برای حضور در قرعه‌کشی جوایز ماهانه کارت‌خوان‌های سداد باید در هرماه حداقل ۱۰۰ امتیاز داشته باشند؛ همچنین حضور در قرعه‌کشی جوایز بزرگ پایان دوره نیازمند حداقل ۲۰۰۰ امتیاز است؛ بر همین اساس اگر از کارت‌خوان‌های سداد استفاده می‌کنید پیشنهاد می‌شود برای افزایش شانس در این قرعه‌کشی، تعداد تراکنش و میزان کارکرد کارت‌خوان خود را افزایش دهید.


نتایج قرعه‌کشی جشنواره پذیرندگان کارت‌خوان‌های شرکت سداد به‌صورت ماهانه به تفکیک استان، نام پذیرنده و جایزه اختصاص‌یافته در بخش خبری سایت پرداخت الکترونیک سداد به آدرس https://sadadpsp.ir/blog منتشر می‌شود که برای اطلاع از وضعیت پذیرندگان برنده می‌توانید به آن مراجعه کنید.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر