ریزش ۳۰۶۳ واحدی شاخص بورس

معاملات تالار شیشه‌ای روز جاری با کاهش بیش از ۳۰۶۳ واحدی شاخص کل بورس و رسیدن این متغیر به ۳۰۲ هزار و ۷۹۵ واحد به پایان رسید.
کد خبر : ۱۰۸۵۷۳
بورس

به گزارش خبرنگار ایبِنا، جزییات داد و ستدهای بازار سهام بر اساس آمارهای ثبت شده نشان می دهد که همه شاخص های معاملاتی در بازار سهام امروز با ریزش مواجه شدند.


کاهش شاخص‌ها


بر اساس آمارهای معاملاتی، روز جاری اکثر شاخص های بورس با ریزش دسته جمعی مواجه شدند به طوری که شاخص کل با (۳۰۶۳) واحد ریزش معادل (۱) درصد به ۳۰۲ هزار ۷۹۵ واحد، شاخص قیمت «وزنی - ارزشی»  با (۸۲۰) واحد افت معادل (۱) درصد به ۸۱ هزار ۱۲۱ واحد، شاخص کل «هم وزن» با (۹۱۲) واحد افت معادل (۱.۰۶)  درصد به ۸۵ هزار و ۳۳۹ واحد، شاخص قیمت «هم وزن» با (۶۱۰) واحد ریزش، معادل (۱.۰۶)  درصد به ۵۷ هزار و ۶۲ واحد، شاخص آزاد شناور با (۳۸۰۴) واحد کاهش، معادل (۱.۰۷) درصد به ۳۵۱ هزار و ۸۱۲ واحد، شاخص بازار اول با (۲۱۲۶) واحد افت معادل (۰.۹۶) درصد به ۲۱۹ هزار ۸۹۰ واحد و شاخص بازار دوم با (۶۶۸۲) واحد ریزش معادل (۱.۰۷) درصد به ۶۱۶ هزار و ۵۷۸ واحد رسید.


 نمادهای تاثیرگذار


از سویی دیگرجزییات داد و ستدهای روز جاری مشخص می کند که امروز ۷ نماد « وبملت با (۱۸۶) واحد، فولاد با (۱۲۱) واحد، شخارک با (۱۰۴) واحد، کگل با (۱۰۱) واحد، اخابر با (۹۵) واحد، جم با (۹۵) واحد و پارس با (۸۲) واحد» افت، بیشترین تاثیر منفی را در کاهش شاخص کل بورس بر جای گذاشتند.


افت شاخص صنایع


این گزارش می افزاید، روز جاری اکثر شاخص صنایع تالار شیشه ای با نوسان مواجه شدند به طوری که شاخص صنایع «محصولات کاغذ با ۳۴۴۲ واحد رشد معادل ۴.۱۶ درصد به ۸۶ هزار و ۲۸۸ واحد، محصولات چرمی با (۲۷۵) واحد افت معادل (۲.۸۸) درصد به ۹ هزار و ۲۶۴ واحد، منسوجات (۱۲۳) واحد ریزش معادل (۳.۰۷) درصد به ۳ هزار و ۸۹۰ واحد، وسایل ارتباطی (۳۷۹) واحد کاهش معادل (۳.۰۸) درصد به ۱۱ هزار و ۹۳۸ واحد، ذغال سنگ با (۳۲۹) واحد افت، معادل (۳.۵۹) درصد به ۸ هزار و ۸۴۸ واحد، مواد دارویی (۱۴۳۰) واحد کاهش معادل (۳.۶۴) درصد به ۳۷ هزار و ۸۳۹ واحد، انتشار و چاپ با با (۴۷۷۲۴) واحد ریزش معادل (۴.۶۴) درصد به ۹۸۰ هزار و ۸۷۹ واحد» رسید.


بیشترین کاهش قیمت‌ها


در عین حال نگاهی به آمارهای معاملاتی امروز بازار سهام مشخص می کند:  قیمت سهام نمادهای «کپشیر، پدرخش، فروس، تکنو، مرقام، ولیز و واعتبار»  بیشترین افزایش قیمت و نمادهای «غمهرا، دابور، دیران، دلقما، سخاش، ختوفا و دفرا» بیشترین کاهش قیمت را در بازار سهام رقم زدند.


به این ترتیب، در پایان دومین روز معاملاتی بورس در هفته جاری، در ۴۲۴ هزار و ۹۱۷ نوبت معاملاتی، ۲ میلیارد و ۷۸۳ میلیون برگه اوراق بهادار به ارزش ۱۳ هزار و ۶۲۴ میلیارد تومان در بورس معامله شد.


معاملات بورس در یک نگاه


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر