19 آبان 1398 - 15:57
برای استقرارحاکمیت شرکتی وبانکداری دیجیتال؛

معرفی معاون فناوری و برنامه ریزی مدیرعامل بانک صنعت و معدن

در راستای استقرار حاکمیت شرکتی و بانکداری دیجیتال در مراسمی با حضور جمعی از اعضای هیأت مدیره و مدیران ارشد بانک صنعت ومعدن منصور یوسفی نیا به سمت معاون فناوری و برنامه ریزی مدیرعامل این بانک معرفی شد.
کد خبر : ۱۰۸۵۷۷
منصور یوسفی نیا

به گزارش ایبِنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن،حسین مهری رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک یاد شده در این مراسم که روز یکشنبه ۱۹ آبان ماه جاری برگزار شد بیان داشت: مهمترین اقدام بعد از اصلاح ساختار و فرآیندها، اجرای سیاستهای جدید بانک است و ضرورت دارد پس از شفاف سازی در خصوص اهداف و سیاستهای اصلی به سرعت وارد فاز اجرایی شویم.


دکتر مهری همچنین اجرای بانکداری دیجیتال و شرکتی و رفع مشکلات سیستم Core Banking را از اهم برنامه های بانک برشمرد و گفت: لازم است برنامه ریزی هوشمند برای حفظ برند بانک صنعت و معدن داشته باشیم.


وی در تشریح ساختار جدید بانک گفت: با توجه به ساز و کارهای جدید این بانک و تغییرات انجام شده در بخش های مختلف ضرورت داشت سیستم نظارتی از بخش اجرایی جدا شود و به همین منظور معرفی معاونین مدیرعامل به عنوان هیأت اجرایی در دستور کار قرار گرفت و با توجه به اهمیت استقرار بانکداری دیجیتال منصور یوسفی نیا به عنوان معاون فناوری و برنامه ریزی مدیرعامل معرفی گردید.


مهندس حسین عسکری عضو هیات مدیره این بانک در نشست یاد شده عنوان داشت: اجرای بانکداری دیجیتال یک پرو‍ژه مهم است که همه بخش های بانک را تحت الشعاع قرار می دهد و برای ایجاد زیرساخت ها و فرآیندهای آن باید از همفکری همه رده های مدیریتی و کارشناسی در بانک بهره برد.


علی موحدنژاد دیگر عضو هیات مدیره بانک صنعت و معدن با اشاره به اهمیت استقرار بانکداری دیجیتال و شرکتی بر اجرای این سیاست راهبردی با تلاش تمامی کارشناسان بانک تأکید کرد.


گفتنی است،بازنگری و بهبود فرآیندهای اجرایی و رویه های بانک، بازنگری روند تدوین و پایش بودجه بانک، ایجاد یکپارچگی میان تمامی برنامه ها و فعالیت های بانک با اهداف و استراتژی های برنامه های استقرار بانکداری دیجیتال، راهبری و مدیریت بانکداری دیجیتال و تقویت زیرساخت ها و سامانه های حوزه های فناوری اطلاعات و ارتباطات این بانک از وظایف مهندس یوسفی نیا در سمت یاد شده است.


یوسفی نیا فارغ التحصیل رشته مهندسی الکترونیک از دانشگاه تربیت مدرس و عضو هیات علمی دانشگاه فنی حرفه ای بوده و در کارنامه وی معاونت آموزشی و پژوهشی دانشگاه فنی حرفه ای، مشاور بانکداری دیجیتال و مدیریت فناوری اطلاعات دانشگاه فنی حرفه ای و مدیریت برنامه بانکداری دیجیتال بانک صنعت و معدن به چشم می خورد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر