معرفی مدیرعامل جدید یک تامین سرمایه بانکی

مدیرعامل جدید شرکت تامین سرمایه سپهر وابسته به بانک صادرات معرفی شد.
کد خبر : ۱۰۸۵۹۵
وطن پور

به گزارش ایبِنا، در آخرین جلسه هیات مدیره تامین سرمایه سپهر وابسته به بانک صادرات، محمد وطن پور به سمت مدیرعاملی برگزیده و سکان هدایت و این شرکت را در دست گرفت. لازم به ذکر است: وطن پور ازمدیران با سابقه و فعال شرکت های تامین سرمایه ایران است و پیش از این به مدت ۴ سال نیز عضو هیات مدیره این شرکت بوده است. پیش از وی، سیدحسین میری مدیرعاملی تامین سرمایه سپهر را برعهده داشت.


مشارکت در بزرگترین تامین مالی دولت


در همین حال مدیرعامل جدید تامین سرمایه سپهر درباره مرحله دوم از بزرگترین تامین مالی دولت به ارزش یکصد هزارمیلیارد ریال ازطریق انتشار اوراق منفعت در بازار سرمایه با بیان اینکه این اوراق در تابلو اوراق بدهی فرابورس عرضه شد، افزود: در نخستین روز هفته جاری و در مرحله دوم از عرضۀ اوراق منفعت، قریب به ۵۰ هزار میلیارد ریال اوراق منفعت دولتی توسط فرابورس و با  مشارکت جمعی نهادهای مالی و شرکت‌های تامین سرمایه  به منظور تامین مالی دولت دربازار سرمایه عرضه شد.  


وطن‌پور با اشاره به نقش تامین سرمایه سپهر در این تامین مالی بزرگ دولتی گفت: تامین سرمایه سپهر تعهد پذیره‌نویسی ده هزارمیلیارد ریال از این اوراق را بر عهده داشت که در نماد افاد ۵۲  به تعهد خود عمل نمود.


وی درباره ویژگی این اوراق گفت: این اوراق سه ساله بوده با نرخ سود علی الحساب ۱۷.۹۰ درصد که هر شش ماه یکبار توسط شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه به عنوان عامل پرداخت به حساب دارندگان اوراق واریز می‌شود. سازمان برنامه و بودجه و خزانه‌داری کل کشور بازپرداخت اصل و سود این اوراق را ضمانت نموده است.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر