20 آبان 1398 - 12:43

نشست مدیران شرکت پرداخت نوین و روسای پلیس فتا

جلسه مدیران شرکت پرداخت نوین و روسای پلیس فتا تهران در راستای تعامل و افزایش امنیت خدمات پرداخت برگزار شد.
کد خبر : ۱۰۸۶۰۸
پرداخت نوین

به گزارش خبرنگار ایبِنا، جلسه مدیران شرکت پرداخت نوین و روسای پلیس فتای تهران بزرگ با موضوع امنیت خدمات پرداخت برگزارشد. در این جلسه مدیران شرکت پرداخت نوین میزبان سرهنگ تورج کاظمی رییس پلیس فتای تهران بزرگ و سرهنگ داوود معظمی گودرزی جانشین پلیس فتای پایتخت بودند و در رابطه با امنیت خدمات پرداخت و روش های بهبود و ایمن سازی هز چه بیش تر این فضا به بحث و تبادل نظر پرداختند.


وحید حجتی، مدیرعامل پرداخت نوین آرین در ابتدای این نشست گفت: امیدواریم تعامل و همکاری مجموعه اقتصاد نوین و شرکت پرداخت نوین به عنوان یکی از بازیگران صنعت پرداخت راهگشای رفع مشکلات در حوزه صنعت پرداخت و امنیت سایبری باشد؛ پلیس فتا برای مجموعه پرداخت نوین رهنمودهای خوبی داشتند.


سرهنگ تورج کاظمی، رییس پلیس فتای تهران بزرگ در ادامه با اشاره به همکاری و تعامل شرکت پرداخت نوین با پلیس فتا اظهار داشت:راهبرد اصلی پلیس فتا پیشگیری از جرم است و تلاش داریم تا جایی که می‌شود قبل از وقوع حوادث اقداماتی را انجام دهیم تا هزینه جرایم را کاهش دهیم که یکی از مهمترین این مسائل تعامل با شرکت‌ها است و در همین راستا از شرکت‌ها دعوت می‌کنیم تا با پلیس فتا همفکری و هماهنگی داشته باشند؛ این هدفی است که پلیس فتا به صورت دائمی آن را در دستور کار قرار داده است.


رییس پلیس فتا تهران افزود: تلاش داریم با همکاری شرکت‌های پرداخت و سایبری تا جرایم را در حوزه نیروی انتظامی کاهش دهیم و توانایی خود را در مقابله با جرایم افزایش دهیم که در همین راستا جلساتی را با شرکت پرداخت نوین به عنوان یکی از بازیگران بخش پرداخت داشتیم تا با افزایش امنیت کاربران جرایم در حوزه پرداخت کاهش پیدا کند.


در پایان این نشست سرهنگ کاظمی با اعلام این که این جلسات با هدف ارائه راهکارهای نوین جهت ارتقای امنیت خدمات پرداخت با بانک ها و شرکت های مختلف خدمات پرداخت ادامه خواهد داشت تاکید کرد که شرکت پرداخت نوین از شرکت هایی است که مشکلات امنیتی کمتری داشته است.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر