23 آبان 1398 - 16:27

اهدای نشان برند مسئولیت‌پذیری اجتماع به بانک توسعه تعاون

بانک توسعه تعاون در دومین آیین تجلیل از چهره‌های نامی صنعت و اقتصاد کشور، نشان برند مسئولیت‌پذیری اجتماعی را دریافت کرد.
کد خبر : ۱۰۸۷۳۸
بانک توسعه تعاون نشان برند مسئولیت‌پذیر اجتماعی را در آیین تجلیل از چهره نامی صنعت و اقتصاد کشور را دریافت نمود

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، در مراسم اختتامیه دومین آیین تجلیل از چهره‌های نامی صنعت و اقتصاد کشور که پیش از ظهر امروز در مرکز همایش‌های صداوسیما برگزار شد، شهرام بخشا رئیس اداره کل روابط عمومی بانک توسعه تعاون و پرویز صادقی رئیس شعبه مستقل مرکزی به نمایندگی از اعضای هیات مدیره بانک، لوح تقدیر و نشان ویژه همایش را دریافت نمودند.


در این همایش الیاس حضرتی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی را در توسعه اقتصادی کشور بسیار موثر دانست.


در ادامه مصطفی کواکبیان نماینده مجلس شورای اسلامی نقش دستگاه‌های دولتی را در تسهیل شرایط و ایجاد زمینه‌های تولید واحدهای صنعتی، کشاورزی و اقتصادی حائز اهمیت برشمرد.


همچنین عیسی فرهادی فرماندار تهران فعالیت واحدهای تولیدی و اقتصادی را از مصادیق واقعی جهاد اعلام نمود.


محمودزاده معاون وزیر راه و شهرسازی از طرح اقدام ملی مسکن به‌عنوان مهم‌ترین راهبرد دولت در رونق تولید بخش مسکن یاد نمود و احداث ۴۰۰هزار واحد مسکونی به ارزش ۱۰۰هزار میلیارد تومان در ۷۰۰۰هکتار به ارزش ۷۰هزار میلیارد تومان را در آینده طرح پیش‌بینی نمود.


شایان‌ذکر است در این همایش که با رویکرد برندهای مسئولیت اجتماعی و موثر در رونق تولید برگزار شد، از کتیبه نام و نشان‌های ماندگار صنعت و اقتصاد کشور رونمایی گردید.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر