رشد ۷۱ درصدی شاخص بورس در ۱۵۲ روز معاملاتی

شاخص بورس از ابتدای امسال تاکنون در مدت ۱۵۲روز معاملاتی، ۷۱ درصد رشد کرده است.
کد خبر : ۱۰۸۷۳۹
بورس

به گزارش خبرنگار ایبِنا، از ابتدای امسال تاکنون در مدت ۱۵۲روز معاملاتی تعداد ۶۳۲میلیارد و ۱۷۸میلیون سهم و حق تقدم به ارزش ۲۱۷۸هزار و ۹۰۵میلیارد ریال در ۵۵میلیون و ۷۰۰هزار و ۹دفعه مورد در بورس اوراق بهادار معامله قرار گرفته است.
همچنین بررسی معاملات بازار سهام به تفکیک بازار نشان می‌دهد در این مدت ۴۳۱میلیارد و ۲۵۷میلیون سهم به ارزش ۱۱۰۹هزار و ۲۶۹میلیارد ریال در ۲۶میلیون و ۴۶۵هزار و ۵۳۹نوبت در بازار اول؛ ۱۸۷میلیارد و ۸۵۴میلیون سهم به ارزش ۸۷۳هزار و ۹۲۸میلیارد ریال در ۲۸میلیون و ۷۲۷هزار و ۱۲۳نوبت در بازار دوم؛ ۶۱میلیون و ۴۰۰هزار برگه به ارزش ۵۹هزار و ۵۷۷میلیارد ریال در ۱۶هزار و ۸۸۵نوبت در بازار بدهی، ۲۱۲میلیون و ۹۶۰هزار قرارداد به ارزش ۱۰۰۳میلیارد ریال در ۶۰هزار و ۷۷نوبت در بازار مشتقه و ۱۲میلیارد و ۷۹۲میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش ۱۳۵هزار و ۱۲۸میلیارد ریال در ۴۳۰هزار و ۳۸۵نوبت مورد معامله قرار گرفته است.
شاخص کل نیز که معاملات امسال بورس را از ارتفاع ۱۷۸هزار و ۶۵۹ واحد آغاز کرده است، تاکنون ۱۲۶هزار و ۴۳۵واحد رشد، ‌معادل ۷۱.۸۹ درصد افزایش را به ثبت رسانده و به ارتفاع ۳۰۷هزار و ۹۴واحد رسیده است.
شاخص بازار اول نیز در این مدت با رشد ۸۸هزار و ۸۲۹واحد و شاخص بازار دوم با رشد ۲۸۱هزار و ۵۹۳واحدی به ترتیب ۶۶.۳۶ و ۸۱.۵۸درصد افزایش داشته‌اند.

برچسب ها: بورس شاخص
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر