معاملات هفته سوم آبان نشان داد:

حرکت آرام تالار شیشه‌ای

آمارهای رسمی منتشر شده از سوی بورس اوراق بهاردار تهران حاکی از آن است که رشد معاملات بورس در هفته سوم آبان ماه سال جاری، ادامه یافته است.
کد خبر : ۱۰۸۷۵۵
طرح

به گزارش ایبِنا، در پایان معاملات هفته منتهی به ۲۲ آبان ماه ۹۸، شاخص کل بورس با یک هزار و ۷۶۱ واحد افزایش معادل ۰.۵۸ درصد نسبت به هفته قبل، به ۳۰۷.۰۹۴ واحد رسید.


رشد ۳ درصدی شاخص کل هم وزن


بر اساس این گزارش، شاخص کل هم وزن با ۲.۷۶۳ واحد افزایش معادل ۳.۲۲ درصد  به ۸۸.۴۵۲  واحد رسید.


افزایش نماگر بازار اول و دوم


افزون بر این در هفته گذشته، شاخص بازار اول با ۱.۲۳۴ واحد افزایش به ۲۲۲.۶۹۶ و شاخص بازار دوم با ۳.۷۸۶ افزایش به ۶۲۶.۷۵۵ واحد رسید که به این ترتیب شاخص بازار اول با ۰.۵۶  درصد و شاخص بازار دوم با ۰.۶۱ درصد افزایش نسبت به هفته قبل همراه شدند.


صعود ارزش کل معاملات


بر اساس اطلاعات منتشر شده، در ۵ روز کاری هفته گذشته، ارزش کل معاملات اوراق بهادار به ۶۵.۴۶۳ میلیارد ریال بالغ شد که نسبت به هفته قبل ۱۹ درصد افزایش یافت.


در ضمن تعداد ۱۲.۸۵۲ میلیون انواع اوراق بهادار در بیش از یک میلیون و ۶۶۸ هزار دفعه مورد معامله قرار گرفت و به ترتیب ۴.۰۷ درصد و ۴.۲۴ درصد افزایش را نسبت به هفته گذشته تجربه کردند.


عملکرد صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله


این درحالی است که  تعداد ۶۷۹ میلیون واحد از صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۶۹۰۷  میلیارد ریال مورد معامله  قرار گرفت و به ترتیب با ۴۹.۴۴  درصد و ۴۸.۹۴ افزایش نسبت به هفته گذشته همراه شدند.


وضعیت بازار بدهی


در بازار بدهی که اوراق مشارکت، گواهی سپرده و صکوک معامله می شود، تعداد یک میلیون  و ۲۰۰ هزار برگه اوراق مشارکت به ارزش کل بیش از ۱.۱۹۵ میلیارد ریال معامله شد.


جزییات معاملات تالار شیشه ای در هفته سوم آبان ماه ۹۸




ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها