معامله ۲۵۲ تن فرآورده نفتی در بورس انرژی

در هفته منتهی به ۲۲ آبان ماه ۹۸ در بورس انرژی بیش از ۲۵۲ تن انواع فرآورده نفتی به مقاصد صادراتی معامله شد که ارزش آن به ۱۳ هزار و ۶۸۹ میلیارد و ۶۲۷ میلیون و ۵۷۶ هزار و ۸۹۲ ریال رسید.
کد خبر : ۱۰۸۷۵۸
بورس انرژی

به گزارش ایبِنا، در این بازار متشکل طی هفته سوم آبانماه ۲۷۹.۳۶۰ تن انواع کالای انرژی شامل برق، حامل های انرژی و همچنین اوراق سلف استاندارد معامله شد که ارزشی بالغ بر ۱۴ هزار و ۷۷۶ میلیارد و ۹۲۵ میلیون و ۴۷ هزار و ۸۲۲ ریال را در پی داشت.


رینگ بازار فروش


بر اساس این آمار در رینگ بازار فروش داخل کشور این بورس طی ۵ روز معاملاتی هفته گذشته بالغ بر ۲۶.۶۳۲ تن انواع کالا و حامل های انرژی داد و ستد شد. ارزش این معاملات یک هزار و ۸۷ میلیارد و ۲۹۷ میلیون و ۴۷۰ هزار و ۹۳۰ ریال بود.


رینگ بین الملل


در رینگ بین الملل بورس انرژی ایران اما طی ۵ روز معاملاتی هفته گذشته بالغ بر ۲۵۲.۷۲۸ تن انواع فرآورده نفتی به مقاصد صادراتی معامله شد که ارزش آن در رکوردی کم نظیر به ۱۳ هزار و ۶۸۹ میلیارد و ۶۲۷ میلیون و ۵۷۶ هزار و ۸۹۲ ریال رسید.


بورس انرژی به عنوان تنها بازار متشکل و تحت نظارت کشور، با فراهم آوردن بستر های معاملاتی پویا و هم پوشانی پلتفرم های نظارتی و اجرایی، علاوه بر رقابتی کردن مکانیزم عرضه و تقاضا، بر شفافیت معاملات و اطمینان از کشف قیمت منصفانه برای فعالان بازار انرژی افزوده است.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها