27 آبان 1398 - 10:16
رییس اداره‌ کل معاملات ارزی خبرداد:

کاهش ۵۰ درصدی کارمزد خدمات ارزی پست‌ بانک‌ ایران

رییس اداره‌ کل معاملات ارزی پست بانک اعلام کرد: با توجه به امکان خرید ارز درسامانه نیما توسط پست بانک و صرافی فرازاعتماد، واگذاری این ارزها بانرخ مناسب و ارسال حوالجات با کارمزد حداقلی انجام می شود.
کد خبر : ۱۰۸۸۰۵
پست بانک

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط‌ عمومی پست‌ بانک‌ ایران، مجتبی حقی رییس اداره‌ کل معاملات ارزی و روابط کارگزاری بانک با اعلام این خبر افزود: در راستای مدیریت نیازهای ارزی مشتریان و تنظیم بازار ارز، تامین ارز متناسب با نرخ روزانه سامانه نیما و با حداقل کارمزد جهت تخصیص به نیازهای ارزی مشتریانی که در حال حاضر به‌ صورت برات عمل نموده‌ و ارز مورد نیاز خود را از سایر عرضه‌کنندگان دریافت می‌نمایند صورت می‌پذیرد.


حقی تصریح کرد: مشتریان این بانک و سایر متقاضیان می‌توانند با مراجعه به شعب ارزی این بانک در سراسر کشور و صرافی فراز اعتماد از خدمات ارزی استفاده کرده و از مزایای آن بهره‌مند شوند.


وی تاکید کرد: درحال حاضر تعداد ۲۴ شعبه پست‌بانک‌ایران در سراسر کشور خدمات ارزی ارائه می‌نمایند که هموطنان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شعب مذکور می‌توانند به وب‌سایت این بانک به نشانی؛  www.postbank.ir مراجعه نمایند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر