27 آبان 1398 - 17:05

حضور فعال بانک رفاه در ششمین نمایشگاه صنایع بومی پدافند غیرعامل

ششمین نمایشگاه صنایع بومی پدافند غیرعامل، با حضور سردار دکتر جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور و حضور فعال بانک رفاه کارگران در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد.
کد خبر : ۱۰۸۸۲۶
حضور فعال بانک رفاه در ششمین نمایشگاه صنایع بومی پدافند غیرعامل

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، در این رویداد که جمعی از مدیران بانک رفاه و مسئولان کمیته پدافند غیرعامل بانک حضور داشتند، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور و هیأت همراه با حضور در غرفه معرفی محصولات و خدمات سایبری بانک رفاه، در جریان آخرین دستاوردها، اقدامات و محصولات بانک رفاه کارگران در حوزه پدافند غیرعامل و پشتیبانی و امنیت داده‌ها و اطلاعات مشتریان قرار گرفت.


حجاری مدیر امور فناوری اطلاعات بانک رفاه در جریان بازدید سردار دکتر جلالی از غرفه این بانک، گزارشی اجمالی از اقدامات صورت گرفته در حوزه امنیت داده و اطلاعات دیجیتالی بانک رفاه و مشتریان ارائه کرد.


در این بازدید امینی معاون پدافند سایبری و حفاظت الکترونیک اداره حفاظت فناوری اطلاعات و اسناد بانک نیز گزارشی از اقدامات بانک رفاه پیرامون مباحث پدافند غیرعامل و نیز رزمایش‌های سایبری برگزار شده در بانک ارائه کرد.


گفتنی است ششمین نمایشگاه صنایع بومی پدافند غیرعامل با حضور تعداد کثیری از سازمان‌ها و شرکت‌های داخلی ۱۸ الی ۲۱ آبان ماه سال‌جاری برگزار شد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر