افزایش ۶۲۵ واحدی نماگر تالار شیشه‌ای

شاخص بورس روز جاری با رشد ۶۲۵ واحدی در پایان معاملات به ۳۰۵ هزار و ۶۲۲ واحد رسید.
کد خبر : ۱۰۸۹۴۰
شاخص

به گزارش خبرنگار ایبِنا، آمار معاملات بورس نشان می‌دهد که اکثر شاخص‌های بورس در پایان داد و ستدهای امروز با رشد مواجه شدند.


نوسان شاخص ها


بر اساس آمارهای معاملاتی، روز جاری اکثر شاخص‌های بورس با رشد مواجه شدند به طوری که شاخص کل با ۶۲۵ واحد رشد معادل ۰.۲۱ درصد به ۳۰۵ هزار و ۶۲۲ واحد، شاخص‌ قیمت «وزنی - ارزشی» با ۱۶۷ واحد افزایش معادل ۰.۲۱  درصد به ۸۱ هزار و ۸۷۶ واحد، شاخص کل «هم وزن» با ۸۳۶ واحد رشد معادل ۰.۹۵ درصد به ۸۸ هزار و ۶۱۵ واحد، شاخص قیمت «هم وزن» با ۵۵۹ واحد افزایش، معادل ۰.۹۵  درصد به ۵۹ هزار و ۲۴۳ واحد، شاخص آزاد شناور با ۸۳۱ واحد رشد، معادل ۰.۲۳ درصد به ۳۵۶ هزار و ۱۲۹ واحد، شاخص بازار اول با (۳۰۰) واحد ریزش معادل (۰.۱۴) درصد به ۲۲۰ هزار ۴۸۶ واحد و شاخص بازار دوم با ۴۶۷۲ واحد رشد معادل ۰.۷۵ درصد، به ۶۲۸ هزار و ۸۹۸ واحد رسید.


 نمادهای تاثیر گذار


از سویی دیگر امروز ۴ نماد « پارس با ۲۳۳ واحد، حکشتی با ۱۲۷ واحد، شیران با ۷۸ واحد و وپارس با ۷۰ واحد» رشد، بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس بر جای گذاشتند.


رشد شاخص صنایع


این گزارش می افزاید، امروز شاخص‌های صنایع تالار شیشه ای نیز با رشد مواجه شدند به طوری که شاخص صنایع «سایر معادن با ۳۱۲۲ واحد صعود معادل ۴.۹۱ درصد به ۶۶ هزار و ۷۰۶ واحد، وسایل ارتباطی با ۵۰۵ واحد افزایش معادل ۴.۲۳ درصد به ۱۲ هزار و ۴۵۱ واحد، حمل و نقل با ۳۰۴ واحد رشد معادل ۴.۱۱ درصد به ۷ هزار و ۷۱۶ واحد، قند و شکر ۲۰۸۱ واحد افزایش معادل ۴ درصد به ۵۴ هزار و ۹۹ واحد، منسوجات با ۱۳۵ واحد رشد، معادل ۳.۴۴ درصد به ۴ هزار و ۶۸ واحد، زراعت با ۲۱۰۲ واحد افزایش معادل ۳.۱۰ درصد به ۶۹ هزار و ۸۳۹ واحد، کاشی و سرامیک با ۱۸۹ واحد رشد معادل ۱.۸۴ درصد به ۱۰ هزار و ۴۹۱ واحد» رسید.


بیشترین کاهش قیمت ها


در عین حال نگاهی به آمارهای معاملاتی امروز بازار سهام مشخص می‌کند: قیمت سهام نمادهای «سفار، دشیمی، قثابت، سشرق، وصنا، سصفها و قپیرا» بیشترین افزایش قیمت و نمادهای «فلامی، حپترو، ختراک، شپدیس، خموتور، کاذر و غالبر» بیشترین کاهش قیمت را در بازار سهام رقم زدند و در تابلوهای بورس به ثبت رسیدند.


به این ترتیب، در پایان داد و ستدهای روز جاری بورس، در ۳۰۶ هزار نوبت معاملاتی، ۲ میلیارد و ۶۰۱ میلیون برگه اوراق بهادار به ارزش ۱۲ هزار و ۵۵۹ میلیارد تومان در بورس معامله شد.


معاملات بورس در یک نگاه


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها