06 آذر 1398 - 08:30

یک میلیون بنگاه اقتصادی از بانک ملی ایران وام گرفتند

بیش از یک میلیون و ۱۵ هزار بنگاه در بخش های مختلف اقتصادی در هفت ماه ابتدای سال جاری از بانک ملی ایران تسهیلات دریافت کردند.
کد خبر : ۱۰۹۱۰۰
لوگوی جدید اخبار بدون عکس بانک ملی ایران

به گزارش ایبِنا از روابط عمومی بانک ملی ایران، مجموع تسهیلات پرداختی این بانک به بخش های کشاورزی و صنایع تبدیلی، صنعت و معدن، مسکن و ساختمان، بازرگانی و ... بالغ بر ۶۲۷ هزار و ۲۵ میلیارد ریال در یک میلیون و ۱۵ هزار و ۵۳۴ فقره بوده است.


بر این اساس سهم بخش صنعت و معدن به عنوان موتور محرکه اقتصاد از این تسهیلات بالغ بر ۱۸ هزار و ۲۲۸ فقره به ارزش ۱۰۴ هزار و ۳۷۴ میلیارد ریال بوده است. همچنین بانک ملی ایران طی مدت مذکور بالغ بر ۴۳ هزار و ۲۸ فقره تسهیلات به ارزش ریالی ۱۲ هزار و ۵۷۳ میلیارد ریال به بخش مسکن و ساختمان اختصاص داده است.


سهم بخش کشاورزی و صنایع تبدیلی از تسهیلات پرداختی بانک ملی ایران به بخش های مختلف اقتصادی طی این مدت، بالغ بر ۴۲ هزار و ۴۲۱  فقره به ارزش ۱۹ هزار و ۸۶۴ میلیارد ریال بوده است.
بر این اساس از ابتدای سال جاری تا پایان مهرماه، ۸۳۲ هزار و ۱۳۰ فقره تسهیلات نیز به ارزش ۴۲۹ هزار و ۶۳۰ میلیارد ریال به بخش خدمات و ۲۹۰ فقره تسهیلات به ارزش دو هزار و هفت میلیارد ریال به بخش صادرات پرداخت شده است. بنگاه های بخش بازرگانی نیز ۷۹ هزار و ۴۳۷ فقره تسهیلات به ارزش ۵۸ هزار و ۵۷۷ میلیارد ریال دریافت کرده اند.

برچسب ها: تسهیلات بانک ملی
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر