06 آذر 1398 - 11:45

دعوت به مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده بانک کارآفرین

بدینوسیله از کلیه سهامداران محترم بانک کارآفرین دعوت به عمل می‌آید در جلسه مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده صاحبان سهام این بانک که در«مجموعه فرهنگی ورزشی تلاش» برگزار می‌گردد، حضور به هم رسانند.
کد خبر : ۱۰۹۱۰۵
بانک کارآفرین


به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین، بدینوسیله از کلیه سهامداران محترم بانک کارآفرین دعوت به عمل می‌آید در جلسه مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده صاحبان سهام این بانک که در«مجموعه فرهنگی ورزشی تلاش» برگزار می‌گردد، حضور به هم رسانند.


زمان: روز دوشنبه هجدهم آذر ماه ساعت ۹ صبح
مکان: خیابان ولیعصر، بالاتر از جام‌جم، نرسیده به چهارراه پارک‌وی، جنب سوپراستار، خیابان استقلال


سهامداران و یا وکلای قانونی آنان می‌توانند جهت دریافت برگه ورود به جلسه، در ساعات اداری روز یکشنبه هفدهم آذر ماه به نشانی دفتر مرکزی بانک واقع در تهران، خیابان ولیعصر، روبه‌روی پارک ملت، ‌خیابان ناهید غربی، ‌پلاک ۹۷، اداره سهام مراجعه نمایند.


ضروری است مستندات موید نمایندگی، وکالت، ولایت و یا قیمومت، حداقل سه روز قبل از تاریخ تشکیل جلسه مجمع عمومی، در قبال اخذ رسید به اداره سهام تحویل شود.
با توجه به الزامات قانونی در خصوص ثبت صورت حاضران در جلسه مجمع مذکور، همراه داشتن اصل کارت ملی برای سهامداران، وکلا و نمایندگان آنان الزامی است. همچنین نمایندگان اشخاص حقوقی باید اصل معرفی‌نامه با سربرگ شخصیت حقوقی را که به امضای مجاز رسیده و ممهور به مهر شرکت است، ارائه نمایند.


دستور جلسه:
- انتخاب اعضاء اصلی و علی‌البدل هیات مدیره



ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر