07 آذر 1398 - 10:49
مدیرعامل بانک صادرات:

همکاری با شرکت خدمات انفورماتیک اطمینان بخش بوده است

مدیرعامل بانک صادرات ایران در بازدید از شرکت خدمات انفورماتیک گفت: تلاش شرکت خدمات انفورماتیک در طی این سالها اطمینان بخش بوده و بانک صادرات همچنان علاقه‌مند به ادامه این همکاری و ارتقای آن است.
کد خبر : ۱۰۹۱۵۱
خدمات انفورماتیک

به گزارش ایبِنا به نقل از شرکت خدمات انفورماتیک، مدیرعامل بانک صادرات ایران با  همراهی اعضای هیات مدیره، هیات عامل و مدیران ارشد حوزه فناوری اطلاعات این بانک از شرکت خدمات انفورماتیک بازدید کرد و در دیدار با مدیرعامل و معاونین شرکت خدمات انفورماتیک به بحث و گفتگو پیرامون همکاری‌های فیمابین و گسترش تعاملات پرداختند.


در این جلسه، ابتدا نجفی در سخنانی به تاثیرات مهم چنین دیدارهایی در اطلاع از همکاریهای صورت گرفته اشاره‌ کرد و اظهار داشت: بانک صادرات یکی از کلیدی‌ترین بانک‌های کشور است که شرکت خدمات انفورماتیک افتخار همکاری طولانی و موثر با این بانک را در کارنامه خود دارد.


وی همچنین ضمن تاکید بر نگاه نوآورانه و ویژه مدیرعامل بانک صادرات به حوزه فناوری اطلاعات خاطر نشان ساخت: تغییرات حوزه فناوری اطلاعات بانکی بسیار سریع است و به همین جهت هر نهاد فعال در این حوزه باید چند اصل را مورد توجه قرار دهد تا حضور خود را در این صنعت تضمین کند؛ ورود نسل جدید مشتریان، بازیگران جدید، فناوری‌های نوین و مقررات جدید از جمله این موارد است.


صیدی نیز در ادامه این نشست سطح همکاریها و کم و کیف آنرا مطلوب و اطمینان بخش خواند و با تاکید بر این مهم که بانک باید به بانکداری بپردازد و امور فناوری را به شرکت‌های متخصص بسپارد، خواستار تعامل دوطرف در تسریع روند همکاری‌ها و پاسخگویی به نیازها شد.


گفتنی است، در بخشی از این نشست فرهاد فائز معاون بازاریابی و فروش شرکت خدمات انفورماتیک ضمن معرفی فعالیت‌ها به رئوس توافقات و اقدامات صورت گرفته برای  بانک صادرات اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: راه اندازی نسخه جدید تحلویلداری و تسهیلات، راه اندازی سامانه تولید رمز پویا موسوم به «ریما»، ارائه نسخه جدید همراه بانک که با استقبال بسیار مشتریان نیز مواجه بوده و همچنین راه‌اندازی سامانه «میداس» از جمله کارهای مشترک طی سال جاری بوده است.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر