09 آذر 1398 - 10:37

اهدای یک دستگاه آمبولانس توسط بانک رفاه به علوم پزشکی اراک

بانک رفاه در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی و حمایت از نظام سلامت کشور، علاوه بر اهدای یک دستگاه آمبولانس، مبلغ سه میلیارد ریال به منظور خرید تجهیزات بیمارستانی به دانشگاه علوم پزشکی اراک اهدا کرد.
کد خبر : ۱۰۹۱۷۹
اهدای یک دستگاه آمبولانس توسط بانک رفاه به دانشگاه علوم پزشکی اراک

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، در مراسم اهدا یک دستگاه آمبولانس به دانشگاه علوم پزشکی اراک که با حضور رئیس، معاونان و تعدادی از پرسنل دانشگاه و مدیریت شعب بانک در استان برگزار شد، صید احمدی مدیر شعب استان اظهار داشت: بانک رفاه با ارائه خدمات مطلوب به جامعه سلامت، خود را به منزله بانک سلامت محور معرفی و از همکاری و تعامل با این مجموعه و خدمت به جامعه سلامت خرسند است.


وی در ادامه با اشاره به اقدامات بانک رفاه در حوزه سلامت، ابراز امیدواری کرد که این رابطه یک ارتباط پایدار باشد و دو مجموعه بیش از گذشته با یکدیگر همکاری داشته باشند. دکتر جمالیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک نیز ضمن قدردانی از حمایت های بانک رفاه عنوان کرد: تعامل بین دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی و بانک رفاه کارگران تعاملی سازنده و تنگاتنگ است که طی چندین سال ایجاد شده و بانک رفاه همواره در ارائه خدمات بانکی به جامعه پزشکی پیشگام بوده و عملکرد مطلوبی را ارائه کرده است.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک ادامه داد: در سالجاری شاهد ارائه خدمات اجتماعی در حوزه سلامت و خدمات عام المنفعه بانک رفاه از جمله اهدا یک دستگاه آمبولانس و نیز تخصیص مبلغ سه میلیارد ریال به منظور خرید تجهیزات بیمارستانی بیمارستان ولیعصر( عج ) به دانشگاه علوم پزشکی اراک هستیم که این عمل قابل تقدیر و تشکر است.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر