10 آذر 1398 - 13:43

جوایز میلیونی آپ را از دست ندهید!

جشنواره شرکت آسان پرداخت برای قدردانی از کاربران اپلیکیشن آپ با جوایزی میلیونی از مهر ماه آغاز شده و تا پایان اسفند ماه سال جاری ادامه دارد.
کد خبر : ۱۰۹۲۱۳
آپ

به گزرش ایبِنا، شرکت آسان پرداخت در راستای قدردانی از همراهی کاربران آپ به عنوان پٌرکاربردترین و پٌردانلودترین اپلیکیشن در کشور، جشنواره‌ای را با جوایز میلیونی از مهر ماه سال جاری آغاز کرده که تا پایان اسفند ماه سال جاری ادامه دارد؛ برای حضور در این جشنواره باید نرم افزار آپ را نصب کنید و با انجام تراکنش‌های بانکی  از جمله خرید شارژ، اینترنت و پرداخت قبوض شانس خود را افزایش دهید.


انجام هر تراکنش ۲۰ امتیاز به دنبال دارد که در صورت انجام تراکنش از طریق کیف پول میزان شانس دریافتی به ۴۰ شانس افزایش پیدا خواهد کرد. آپ در این جشنواره به صورت ماهانه قرعه کشی می‌کند و به یک نفر جایزه ۱۰۰ میلیون تومانی و به پنج نفر هر کدام ۲۰ میلیون تومان هدیه می‌دهد.


لازم به ذکر است، کاربران آپ برای مشاهده و بررسی وضعیت تعداد و ردیف شانس‌های خود باید به بخش کلوپ اپلیکیشن آپ مراجعه کنند؛ همچنین اسامی برندگان از طریق بخش کلوپ آپ و سایت شرکت آسان پرداخت پرشین قابل مشاهده است.


به منظور دریافت اپلیکیشن آپ و انجام تراکنش برای حضور در جشنواره میلیونی آپ می‌توانید نرم افزار آپ را از طریق ارسال شماره ۱ به سرشماره ۲۰۰۰۷۳۳ یا از طریق نسخه وب اپلیکیشن و یا فروشگاه‌های نرم افزای کافه بازار، گوگل پلی، مایکت و سیبچه دریافت و نصب کنید تا شانس خود را برای برنده شدن یکی از جوایز میلیون تومانی آسان پرداخت امتحان کنید.




ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها