ادامه رشد شاخص‌های تالار شیشه‌ای

شاخص بورس روز جاری با رشد ۱۵۲۴ واحدی در پایان معاملات به ۳۲۰ هزار و ۱۹۴ واحد رسید.
کد خبر : ۱۰۹۲۷۷
بورس

به گزارش خبرنگار ایبِنا، آمار معاملات بورس نشان می‌دهد که همه شاخص‌های بورس در پایان داد و ستدهای امروز با افزایش مواجه شدند.


افزایش شاخص ها


بر اساس آمارهای معاملاتی، روز جاری اکثر شاخص‌های بورس با رشد مواجه شدند به طوری که شاخص کل با ۱۵۲۴ واحد رشد معادل ۰.۴۸ درصد به ۳۱۸ هزار و ۶۷۰  واحد، شاخص‌ قیمت «وزنی - ارزشی» با ۴۰۸ واحد افزایش معادل ۱.۳۰ درصد به ۸۵ هزار و ۳۷۱ واحد، شاخص کل «هم وزن» با ۹۹ واحد رشد معادل ۱.۷۹ درصد به ۹۶ هزار و ۵۱۷ واحد، شاخص قیمت «هم وزن» با ۶۶ واحد افزایش، معادل ۱.۷۹ درصد به ۶۴ هزار و ۵۲۳ واحد، شاخص آزاد شناور با ۱۷۹۴ واحد رشد، معادل ۱.۵۱ درصد به ۳۷۴ هزار و ۴۰۵ واحد، شاخص بازار اول با ۸۱۴ واحد افزایش معادل ۱.۲۴ درصد به ۲۲۸ هزار ۸۳۷ واحد و شاخص بازار دوم با ۴۴۱۹ واحد رشد معادل ۱.۳۹ درصد، به ۶۶۰ هزار و ۵۲۹ واحد رسید.


 نمادهای تاثیر گذار


از سویی دیگر امروز ۵ نماد «فملی با ۴۵۷ واحد، فولاد با ۲۷۷ واحد، فارس با ۱۶۰ واحد، جم با ۱۵۲ واحد و شخارک با ۱۴۹ واحد» رشد، بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس بر جای گذاشتند.


نوسان شاخص صنایع


این گزارش می افزاید، امروز شاخص‌های صنایع تالار شیشه ای نیز با رشد مواجه شدند به طوری که شاخص صنایع «سایر معادن با ۳۵۵۸ واحد صعود معادل ۵ درصد به ۸۱ هزار و ۵۸۴ واحد، محصولات چرمی با ۶۱۲ واحد افزایش معادل ۴.۹۳ درصد به ۱۳ هزار و ۰۳۱ واحد، ذغالسنگ با ۴۶۱ واحد رشد معادل ۴.۲۷ درصد به ۱۱ هزار و ۲۷۵ واحد، منسوجات ۱۷۰ واحد افزایش معادل ۴.۰۶ درصد به ۴ هزار و ۳۷۲ واحد، فلزات اساسی با ۳۹۶۳ واحد رشد، معادل ۲.۰۲ درصد به ۱۹۹ هزار و ۸۲۱ واحد، حمل و نقل با (۱۶۳) واحد کاهش معادل (۱.۹۵) درصد به ۸ هزار و ۲۳۶ واحد، وسایل ارتباطی با (۵۶۴) واحد افت معادل (۴.۰۶) درصد به ۱۳ هزار و ۳۴۵ واحد» رسید.


بیشترین کاهش قیمت ها


در عین حال نگاهی به آمارهای معاملاتی امروز بازار سهام مشخص می‌کند: قیمت سهام نمادهای «ددام، خریخت، کماسه، فرآور، کساپا، پسهند و بورس» بیشترین افزایش قیمت و نمادهای «فنورد، غسالم، فمراد، پلاسک، ونفت، خموتور و مرقام» بیشترین کاهش قیمت را در بازار سهام رقم زدند و در تابلوهای بورس به ثبت رسیدند.


به این ترتیب، در پایان داد و ستدهای روز جاری بورس، در ۵۵۳ هزار نوبت معاملاتی، ۴ میلیارد و ۲۹ میلیون برگه اوراق بهادار به ارزش ۲۱ هزار و ۸۰۹ میلیارد تومان در بورس معامله شد.


معاملات بورس در یک نگاه


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها