12 آذر 1398 - 14:09

لاریجانی به عضویت افتخاری انجمن جوانان کارآفرین درآمد

رئیس مجلس شورای اسلامی پس از دیدار با اعضای هیات رئیسه انجمن جوانان کارآفرین استان تهران، به عضویت افتخاری انجمن جوانان کارآفرین درآمد.
کد خبر : ۱۰۹۳۱۹
کارآفرینی

به گزارش ایبِنا از روابط عمومی اتاق تهران، اعضای هیات رییسه انجمن جوانان کارآفرین استان تهران با رییس مجلس شورای اسلامی دیدار و با وی پیرامون مشکلات و راهکارهای حوزه کارآفرینی و توسعه فعالیت‌های اقتصادی جوانان در کشور به گفت‌وگو و تبادل‌نظر پرداختند.


در این دیدار صمیمانه که در محل دفتر علی لاریجانی در ساختمان مجلس شورای اسلامی برگزار شد، علی محمدی تات، رییس هیات مدیره انجمن جوانان کارآفرین استان تهران، پس از معرفی این انجمن و مروری بر فعالیت‌ها و دستاوردهای این تشکل نوپای اقتصادی، به اهمیت نقش جوانان در بیانات رهبر معظم انقلاب به ویژه در بیانیه گام دوم انقلاب اشاره و از رییس مجلس شورای اسلامی برای تصویب قانون منع به کارگیری بازنشستگان تشکر کرد و این قانون را زمینه‌ساز میدان دادن به جوانان در حوزه نهادهای دولتی و حاکمیتی برشمرد.


محمدی همچنین از حمایت و پشتیبانی روسای اتاق‌های بازرگانی تهران و ایران از این انجمن و توجه به اصل جوانگرایی و اهتمام به مساله جانشین‌پروری قدردانی کرد.


رییس هیات مدیره انجمن جوانان کارآفرین استان تهران همچنین از رییس مجلس این تقاضا را مطرح کرد که پیش از وضع قوانین مرتبط با حوزه جوانان و کارآفرینی، شرایطی فراهم شود تا اعضای این انجمن بتوانند نظرات مشورتی خود را به گوش نمایندگان مردم و قانونگذاران برسانند.


ارائه نظرات از کانال کمیسیون‌ها و مرکز پژوهش‌ها


رییس مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار، با ابراز خشنودی از فعالیت جوانان در حوزه کارآفرینی و تولید ملی، فعالیت‌های اقتصادی را در زمره جهاد دانسته و تصریح کرد که تولید ثروت ملی یکی از مهم‌ترین بخش‌هایی است که جوانان باید به آن توجه ویژه داشته باشند.


علی لاریجانی ضمن استقبال از درخواست استفاده از توان مشورتی جوانان در تصمیم‌سازی‌ها در مجلس، مقرر کرد که انجمن جوانان کارآفرین استان تهران پیشنهادها و نظرات خود را به کمیسیون‌های تخصصی و مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی ارائه کند.


در پایان این دیدار رییس هیات مدیره انجمن، عضویت افتخاری انجمن جوانان کارآفرین استان تهران را به رییس مجلس شورای اسلامی تقدیم کرد و علی لاریجانی نیز با قبول این عضویت، به انجمن جوانان کارآفرین استان تهران پیوست.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر