پیگیری حذف مالیات بر ارزش افزوده در صنعت بیمه

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس وعده داد که موضوع حذف مالیات بر ارزش افزوده از صنعت بیمه در مجلس خبر داد.
کد خبر : ۱۰۹۳۴۶
الیاس حضرتی

به گزارش خبرنگار ایبِنا، الیاس حضرتی در سخنان خود در بیست و ششمین همایش بیمه و توسعه که از صبح امروز در سالن همایش های برج میلاد در حال برگزاری است، گفت: در لایحه ای که طی چند روز آینده به مجلس برای بررسی می آید تلاش می کنیم، مالیات بر ارزش افزوده از صنعت بیمه حذف شود.


وی در خصوص کمک مجلس گفت: بحث مالیات بر ارزش از کمیسیون خارج شده اما می شود اقداماتی انجام داد. رییس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: علاوه بر بیمه درمان تکمیلی و زندگی که در اصلاحیه کمیسیون هست، بیمه شخص ثالث هم دیده شده است


نماینده تهران در مجلس با بیان اینکه معافیت مالیاتی شیرین است، گفت: مسعود حجاریان مدیرعامل انجمن حرفه ای صنعت بیمه می گوید کل صنعت بیمه باید معاف از مالیات شود و من تلاش خود را در این زمینه خواهم کرد.


وی با بیان اینکه هدف اصلی بیمه گسترش چتر امنیت بر کشور و فعالان اقتصادی است، اظهار داشت صنعت بیمه کارهای خوبی را شروع کرده و خصوصی سازی تحول مناسبی در آن به وجود آورده است.


حضرتی گفت: بیمه راننده محوری در مجلس تصویب شده و باید با اتکا بر اپلیکیشن های موجود این طرح عملیاتی شود. رییس کمیسیون اقتصادی گفت: بحث صندوق بیمه حوادث نیز همچنان در کمیسیون اقتصادی مطرح است و شورای نگهبان هم مرتب ایراد می گیرد اما از رییس کل بیمه مرکزی می خواهیم در جلسات شورای نگهبان شرکت کند تا این موضوع حل شود

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر