16 آذر 1398 - 10:51

چهارمین جایزه مالی اسلامی به دکتر صالح‌آبادی اهدا شد

چهارمین جایزه مالی اسلامی در حاشیه پنجمین همایش «مالی اسلامی» در دانشگاه الزهرا(س) به دکتر علی صالح‌آبادی مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران اهدا شد.
کد خبر : ۱۰۹۴۱۰
اسلامي

به گزارش ایبِنا از روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران، محققان ، پژوهشگران و فعالان حوزه مالی اسلامی که در حوزه های اجرایی و تحقیقاتی منشا خدمات موثری بوده اند، کاندیدای دریافت این جایزه هستند.
جایزه مالی اسلامی پیش از این به حجج الاسلام سیدعباس موسویان، غلامرضا مصباحی‌مقدم و آیت‌الله محمدعلی تسخیری اهدا شده است.
همچنین جایزه شخص حقوقی در زمینه مالی اسلامی به دانشگاه مفید تعلق گرفت و حجت‌الاسلام والمسلمین مجید رضایی، عضو شورای فقهی بانک مرکزی با نمایندگی از این دانشگاه جایزه یاد شده را دریافت کرد.
دومین جایزه کتاب برتر در زمینه مالی اسلامی به "وکالت در بانکداری بدون ربا کاربردها و چالشها" اثر وهاب قلیچ عضو هیئت علمی پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی رسید.
سومین جایزه پژوهش برتر در حوزه مالی اسلامی در سطح دکترا به رساله «الگوی ارزیابی و تحلیلی معاملات بورس‌بازانه در بازار اوراق بهادار ایران بر اساس موازین فقه امامیه»، اثر محمد توحیدی و در سطح کارشناسی ارشد به پایان‌نامه «طراحی چارچوب نظارت شرعی بر بازار سرمایه جمهوری اسلامی ایران» از علیرضا فتاحی رسید.
 

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر