18 آذر 1398 - 12:10

ثبت یک تراکنش برای افراد در هر ۱۸ ثانیه

مدیرعامل به پرداخت گفت: برآورد آمارهای جهانی این است که هر فرد در طول هر ۱۸ ثانیه یک تراکنش را خواهد داشت و در طول روز ۴۲۰۰ تراکنش را به خود اختصاص خواهد داد.
کد خبر : ۱۰۹۴۹۹
شهریار خلیلی

به گزارش خبرنگار ایبِنا، شهریار خلیلی در سومین رویداد تهران هوشمند با اشاره به ارتباط صنعت پرداخت و هوشمندسازی گفت: برآورد آمارهای جهانی این است که هر فرد در طول هر ۱۸ ثانیه یک تراکنش را خواهد داشت و در طول روز هر فرد ۴۲۰۰ تراکنش را به خود اختصاص خواهد داد؛ این تراکنش‌ها در حقیقت استعلاماتی هستند که در حوزه هوشمن سازی است و صرفا مربوط به تراکنش‌های بانکی و پرداخت نیست.


مدیرعامل به پرداخت ملت ادامه داد: این آمارها بیان می‌کند که اتصالات تا ۱۰ برابر افزیش پیدا خواهد کرد و هر فرد بالغ بر ده دستگاه متصل به شبکه اینترنت را خواهد داشت که نشان می‌دهد در آینده اکوسیستمی باید وجود داشته باشد که تمام بازیگران حوزه هوشمندسازی در کنار هم فعالیت کنند تا اهداف لازم در زمینه هوشمندسازی محقق شود؛ در حال حاضر در کشور گام‌های خوبی برداشته شده و باید این موضوعات به صورت جدی دنبال شود.


خلیلی تاکید کرد: هلدینگ بهسازان فردا آمادگی سرمایه گذاری در حوزه فناوری و ایده‌های جدید از کسب و کارهای نوین در حوزه هوشمتد سازی را دارد. وی ادامه داد: بهسازان فردا و به پرداخت ملت در حوزه اینترنت اشیاء و هوشمندسازی شهر از جمله پرداخت ‌های شهری برنامه‌ها و پروژه‌هایی را در دستور کار دارد.

برچسب ها: آمار تراکنش
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر