افزایش ۳۲۲۴ واحدی نماگر تالار شیشه‌ای

شاخص بورس روز جاری با رشد ۳۲۲۴ واحدی در پایان معاملات به ۳۳۵ هزار و ۷۹۱ واحد رسید.
کد خبر : ۱۰۹۵۰۸
بورس

به گزارش خبرنگار ایبِنا، آمار معاملات بورس نشان می‌دهد که همه شاخص‌های بورس در پایان داد و ستدهای امروز با افزایش مواجه شدند.


افزایش شاخص ها


بر اساس آمارهای معاملاتی، روز جاری اکثر شاخص‌های بورس با رشد مواجه شدند به طوری که شاخص کل با ۳۲۲۴ واحد رشد معادل ۰.۹۷ درصد به ۳۳۵ هزار و ۷۹۱ واحد، شاخص‌ قیمت «وزنی - ارزشی» با ۸۶۳ واحد افزایش معادل ۰.۹۷ درصد به ۸۹ هزار و ۹۴۱ واحد، شاخص کل «هم وزن» با ۱۳۷۹ واحد رشد معادل ۱.۳۴ درصد به ۱۰۴ هزار و ۱۷۹ واحد، شاخص قیمت «هم وزن» با ۹۲۲ واحد افزایش، معادل ۱.۳۴ درصد به ۶۹ هزار و ۶۱۵ واحد، شاخص آزاد شناور با ۳۴۳۸ واحد رشد، معادل ۰.۸۷ درصد به ۳۹۶ هزار و ۷۹۰ واحد، شاخص بازار اول با ۱۶۹۳ واحد افزایش معادل ۰.۷۰ درصد به ۲۴۲ هزار ۲۱۲ واحد و شاخص بازار دوم با ۹۴۸۲ واحد رشد معادل ۱.۳۹ درصد، به ۶۹۱ هزار و ۱۵۶ واحد رسید.


 نمادهای تاثیر گذار


از سویی دیگر امروز ۵ نماد « فارس با ۳۴۶ واحد، شتران با ۳۰۹ واحد، شبندر با ۳۰۴ واحد، پارسان با ۱۷۵ واحد و تاپیکو با ۱۶۵ واحد» رشد، بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس بر جای گذاشتند.


نوسان شاخص صنایع


این گزارش می افزاید، امروز شاخص‌های صنایع تالار شیشه ای نیز با رشد مواجه شدند به طوری که شاخص صنایع «خودرو با ۱۷۳۰ واحد صعود معادل ۳.۵۲ درصد به ۵۰ هزار و ۸۳۸ واحد، فرآورده های نفتی با ۴۳۴۷۴ واحد افزایش معادل ۳.۳۵ درصد به یک هزار و ۳۴۱ واحد، انبوه سازی ۷۳ واحد رشد معادل ۳.۱۹ درصد به ۲ هزار و ۳۶۹ واحد، انتشار و چاپ ۳۵۴۷۲ واحد افزایش معادل ۳.۰۸ درصد به یک هزار و ۱۸۷ واحد، محصولات چرمی با (۴۷۴) واحد افت، معادل (۳.۵۷) درصد به ۱۲ هزار و ۸۰۷ واحد، ذغالسنگ با (۴۵۹) واحد افزایش معادل (۳.۶۲) درصد به ۱۲ هزار و ۲۰۹ واحد، فنی مهندسی با (۱۲۸) واحد فنی مهندسی معادل (۴.۱۱) درصد به ۳ هزار و ۲ واحد» رسید.


بیشترین کاهش قیمت ها


در عین حال نگاهی به آمارهای معاملاتی امروز بازار سهام مشخص می‌کند: قیمت سهام نمادهای «خفنر، غشاذر، پکویر، ثنوسا، غدام، آسیا و شسینا» بیشترین افزایش قیمت و نمادهای «کساپا، کدما، مداران، کخاک، رمپنا، چکاوه و بنیرو» بیشترین کاهش قیمت را در بازار سهام رقم زدند و در تابلوهای بورس به ثبت رسیدند.


به این ترتیب، در پایان داد و ستدهای روز جاری بورس، در ۵۳۱ هزار نوبت معاملاتی، ۴ میلیارد و ۶۰۱ میلیون برگه اوراق بهادار به ارزش ۲۲ هزار و ۹۷۳ میلیارد تومان در بورس معامله شد.


معاملات بورس در یک نگاه


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر