20 آذر 1398 - 11:35

بهبود تجربه مشتری هدف اصلی بانکداری دیجیتال است

مدیرعامل بانک ایران‌زمین اصلی‌ترین هدف بانکداری دیجیتال را بهبود تجربه مشتری دانست و گفت: این بانک در مسیر تحول دیجیتال با تجهیز به فناوری های نوین به عنوان یک الگوی مدرن بانکداری در حرکت است.
کد خبر : ۱۰۹۵۷۹
عبدالمجید پورسعید

مجید پور سعید در گفتگو با خبرنگار ایبِنا اظهار داشت: بانک ایران زمین برای حرکت در مسیر تحول دیجیتال زیرساخت‌های لازم برای طراحی و تولید محصولات و خدمات نوین را فراهم کرده است و این بانک با راه‌اندازی مرکز نوآوری ایران‌زمین و مشارکت فعالانه و ارائه خدمات بانکی متنوع به فین تک‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان درحال‌توسعه فعالیت‌های خوبی در مسیر نوآوری است.


وی افزود: بانک ایران‌زمین با بهره‌گیری از ظرفیت کسب‌وکارهای فین تکی درصدد ارائه خدمات مشتری محورانه به مردم و توسعه حوزه‌های کسب‌وکاری در تعاملات بانکی و مالی است.


پورسعید مشارکت با شرکت‌های فین تکی را که معامله برد- برد دانست و یادآور شد: شرکت‌های فین تکی چالاکی و شناسایی نیاز مردم خدمات ارائه می‌دهند که از ارزش‌افزوده بالایی برخوردار است و مورد استقبال مردم قرار می‌گیرد؛ ازاین‌رو با مشارکت و همکاری با این بازیگران جدید منجر به تثبیت جایگاه بانک و ارائه خدمات نوآورانه به مردم می‌شود.


مدیرعامل بانک ایران‌زمین خاطرنشان کرد: بانکداری دیجیتال مستلزم تحول، فرهنگ‌سازی و مدرن سازی در تمام لایه‌های مدیریتی، فرایندی، عملیاتی و فناوری است که تحقق این امر نیازمند گذار از یک دیدگاه محصول گرا به مشتری‌گرا و خدمت محور است که این روند در بانک ایران‌زمین دنبال می‌شود.


وی با اشاره به وجود ۳۳۰ شعبه این بانک در کشور یادآور شد: در حال حاضر ۹۷ درصد تراکنش‌های این بانک در خارج از شعب انجام می‌شود و ما درصدد هستیم با ارائه خدمات الکترونیک به‌صورت شبانه‌روزی نیاز مردم به مراجعه حضور به شعب را تا جایی که قوانین اجازه می‌دهد کاهش دهیم.


پورسعید بابیان این‌که در عصر دیجیتال آگاهی از نیازهای مشتریان ملاک تصمیم‌گیری در بانک است، گفت: بانکداری دیجیتال داده محور است، ازاین‌رو در این بانک با تحلیل رفتارهای مشتریان سعی می‌شود با رویکرد مشتری محوری خدماتی به آن‌ها ارائه شود که موردنیاز و فراتر از انتظار مشتریان و از ارزش‌افزوده خوبی نیز برخوردار باشد.


مدیرعامل بانک ایران‌زمین با اشاره به بهره‌گیری از کانال‌های یکپارچه برای ارائه خدمات در تحول دیجیتال گفت: این بانک به‌منظور یکپارچه کردن کانال‌های ارائه خدمات، کانال موبایل و اینترنت در سال جاری یکپارچه کرده است و با ایجاد تنوع در خدمات شعب دیجیتال بانک، خدمات غیر بانکی را نیز به مشتریان ارائه می‌دهد.


وی با اشاره به تدوین نقشه راه تحول دیجیتال در این بانک اذعان داشت: زیرساخت‌های لازم در این بانک به‌منظور حرکت در مسیر تحول دیجیتال ایجادشده و گام‌های خوبی در این مسیر نیز برداشته‌شده است.


پورسعید با اشاره به هلدینگ جامپ (شرکت جهان ارقام پارس) گفت: این شرکت هلدینگ فناوری اطلاعات بانک ایران‌زمین است که با داشتن ۸ شرکت زیرمجموعه برای حرکت بهتر این بانک در مسیر تحول دیجیتال و نوآوری تأسیس‌شده و این بانک با بهره‌گیری از توان این شرکت‌ با قدرت حرکت در مسیر نوآوری را دنبال می‌کند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر