معامله ۳۳ هزار میلیارد ریالی در تالار نقره‌ای

بر اساس آمار منتشر شده در هفته منتهی به ۲۲ آذر ماه، ۶۳۳ هزار و ۵۹ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۳۳ هزار میلیارد ریال در بازار فیزیکی بورس کالا مورد داد و ستد قرار گرفت.
کد خبر : ۱۰۹۶۷۹
بورس کالا

به گزارش ایبِنا، طی هفته اخیر و در تالار محصولات صنعتی و معدنی ۲۴۱ هزار و ۸۱۷ تن انواع کالا به ارزش ۱۶ هزار و ۵۴۶ میلیارد ریال معامله شد. در این تالار ۲۲۲ هزار و ۳۰ تن فولاد، ۶ هزار و ۳۵۵ تن مس، ۸ هزار و ۳۰۰ تن آلومینیوم، ۱۲۰ تن کنسانتره مولیبدن، ۱۲ تن کنسانتره فلزات گرانبها، ۱۵ کیلوگرم شمش طلا و ۵ هزار تن سنگ آهن از سوی مشتریان خریداری شد.


همچنین در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی ۳۸۶ هزار و ۵۹۰ تن انواع کالا به ارزش ۱۶ هزار و ۵۸۱ میلیارد ریال به فروش رسید. در این تالار ۹۹ هزار و ۶۰۳ تن قیر، ۱۲۰ هزار و ۵۰۰ تن وکیوم باتوم، ۹۰ هزار و ۴۳۰ تن مواد پلیمری، ۲۶ هزار تن لوب کات، ۴۶ هزار و ۳۹۴ تن مواد شیمیایی، یک هزار و ۳۰۰ تن سلاپس واکس، ۴۹۰ تن عایق رطوبتی، ۲ هزار و ۷۶۴ تن روغن پایه و ۶۸۰ تن گوگرد معامله شد. از سویی دیگر، بازار فرعی بورس کالا هم طی هفته مذکور معامله ۴ هزار و ۶۵۲ تن انواع کالا را تجربه کرد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر