23 آذر 1398 - 15:28

دوره دانش‌افزایی فوتسال در بانک رفاه برگزار شد

بانک رفاه به منظور تقویت دانش و تجربیات مربیان و بازیکنان تیم فوتسال این بانک، دوره آموزشی با حضور مربیان و پیشکسوتان تیم ملی فوتسال برگزار کرد.
کد خبر : ۱۰۹۶۸۳
دوره دانش‌افزایی فوتسال در بانک رفاه برگزار شد

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، یزدی‌خواه رئیس اداره رفاه کارکنان این بانک درباره این دوره آموزشی گفت: ورزش جزء برنامه های محوری بانک است چرا که معتقدیم هزینه کردن برای ورزش سرمایه‌ای بلندمدت و ماندگار برای ارتقای سلامت جسمانی و روانی کارکنان است.


حسین شمس نیز تیم فوتسال بانک رفاه را تیمی خوب ارزیابی و تصریح کرد: خوشبختانه تیم فوتسال بانک رفاه پیشرفت بسیاری داشته و جزو تیم‌های برتر در سیستم بانکی است. این تیم طی این دو روز نظم و انضباط خاص همراه با پویایی مثال زدنی از خود به نمایش گذاشت و امیدوارم در مسابقات سیستم بانکی بهترین نتیجه را کسب کند.


گفتنی است، این دوره با حضور حسین شمس سرمربی اسبق تیم‌های ملی ایران، کویت و مدرس AFC، دکتر شهاب سفال‌منش سرمربی تیم ملی فوتسال کانادا و مدرس AFC، میشائیل پطروس مربی دروازه‌بانان تیم ملی فوتسال ایران برگزار و آخرین تکنیک‌ها و تاکتیک‌های مورد اجرا در تیم‌های مطرح دنیا معرفی و اجرا شد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر