26 آذر 1398 - 14:34
مدیرعامل پست بانک ایران:

منافع بانک حداکثرسازی سوددرراستای ارائه خدمت مطلوب به مشتریان است

دکتر شیری نائب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل پست بانک ایران در جلسه شورای مدیران اظهارداشت: منافع این بانک حداکثرسازی سود در راستای حداکثرسازی خدمت به هموطنان و مشتریان به ویژه در مناطق روستایی است.
کد خبر : ۱۰۹۸۰۵
بهزاد شیری

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران، وی افزود: ارتقاء سطح تعاملات و ارتباطات با ذینفعان بانک، مشتریان و سهامدارن باید در الویت برنامه های بانک جهت بهره مندی از ظرفیت آنان برای غنی کردن مسیر حرکت به سوی اهداف تعیین شده قرار گیرد.


نائب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک ضمن تأکید بر استفاده از تمام توان و ظرفیت مجموعه برای هموار سازی مسیر حرکت به سمت اهداف تعیین شده عنوان کرد: باید کمک کنیم تا ساختار بانک قوی تر شود چون منافع و حرف تک تک ما با منافع و حرف سازمان گره خورده است.


شیری در ادامه با اشاره به یکم دیماه سالروز تأسیس پست بانک ایران تصریح کرد: افتتاح و بهره برداری از شعبه نوآوری با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و سایر مقامات و برگزاری نشست خبری با اصحاب رسانه ازجمله برنامه های مهم جهت گرامیداشت سالروز بانک می باشد که طی روزهای آینده برگزار می شود.


گفتنی است: در جلسه مذکور که با حضور مدیران امور و رؤسای ستادی بانک برگزار شد گزارش های مربوطه درخصوص اقدامات انجام شده ارائه شد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر