27 آذر 1398 - 15:33
عضو هیات مدیره بانک:

تلاش کارکنان بانک ملی در بسیج همگانی ارائه رمز پویا

مسعود خاتونی عضو هیات مدیره بانک ملی ایران در بازدید از دو شعبه خیابان نادری و خیابان انقلاب تهران از زحمات کارکنان درخصوص معرفی و فعالسازی رمز یکبار مصرف برای مشتریان تقدیر کرد.
کد خبر : ۱۰۹۸۴۹
خاتونی

به گزارش ایبِنا از روابط عمومی بانک ملی ایران، خاتونی در این بازدید با اشاره به ضرورت ایجاد شده بر غیرفعال کردن رمزهای ایستا از ابتدای دی ماه امسال گفت: بانک ملی ایران با معرفی سامانه های شصت، رمزبان و کدهای دستوری USSD در این مسیر پیش قدم بوده است.


وی با تقدیر از کارکنان بانک ملی ایران در معرفی و فعال سازی رمز یکبار مصرف برای مشتریان بیان کرد: بانک ملی ایران همیشه سعی نموده در فرهنگ سازی اقدامات جدید نظام بانکی نقش بسزایی را ایفا نماید .


 خاتونی گفت : درروزهای اخیر تمامی همکاران این بانک با تلاش بی وقفه و ارائه ی خدمت بیشتر از زمان معمول ، در کنار مشتریان قرار گرفتند تا با هموار سازی تغییر رویه مد نظر نظام بانکی در مدل رفتار خرید مشتریان و دریافت رمز دوم که در مجموع امنیت بیشتر حساب های آنها را در پی خواهد داشت ، کمترین اختلال در فرایند کاری آنها ایجاد گردد .


خاتونی با اشاره به اطلاع رسانی گسترده این بانک درخصوص فعالسازی رمز دوم یکبار مصرف کارت های بانکی مشتریان تاکید کرد: از مشتریان گرامی انتظار می رود در فرصت باقیمانده نسبت به فعالسازی رمز پویای کارت های بانکی خود اقدام کنند.


در این بازدیدها مسئولان و کارکنان شعب خیابان نادری و خیابان انقلاب تهران ضمن ارائه آمار و عملکرد واحدهای متبوع، مشکلات و مسائل خود را مطرح کردند و عضو هیات مدیره به سوالات آنها پاسخ داد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر