27 آذر 1398 - 19:34

بازدید رییس کل دیوان محاسبات از شرکت خدمات انفورماتیک

«عادل آذر» رییس کل دیوان محاسبات کشور به همراه تعدادی از معاونین این سازمان، امروز از سایت شرکت خدمات انفورماتیک بازدید کرد.
کد خبر : ۱۰۹۸۵۹
خدمات انفورماتیک

به گزارش ایبِنا از روابط عمومی شرکت خدمات انفورماتیک، در این بازدید «سیدابوطالب نجفی» مدیرعامل شرکت خدمات انفورماتیک در خصوص برخی سامانه‌های حاکمیتی همچون نسیم، نهاب، نماد، چکاوک، صیاد و دیگر سامانه‌های مهمی که در این شرکت مدیریت می‌شوند، توضیحاتی به بازدیدکنندگان ارائه کرد.


نجفی  اظهار داشت: پیش از راه‌اندازی سامانه نسیم، بیش از ۲۲۰ هزار حساب دولتی در بانک‌های مختلف وجود داشت که اکنون این تعداد به ۲۰ هزار حساب کاهش یافته و متمرکز شده است.


وی با اشاره به اینکه حساب‌های ۱۲۰۰ سازمان در سامانه نسیم متمرکز شده است، تصریح کرد: با این اقدام، نظارت دقیقی بر وصولی‌ها و موجودی‌های حساب‌های سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی ایجاد شده است.


مدیرعامل شرکت درمورد تجمیع قبوض مالیاتی در این سامانه یاددآور شد: تاکنون حدود ۷۰ درصد قبوض مالیاتی به این سامانه وصول شده و ۳۰ درصد بقیه منوط به اجرای طرح جامع مالیاتی است.


نجفی از شرکت پخش و پالایش و گمرک بعنوان دیگر سازمان‌هایی که به تدریج در حال انتقال حساب‌ها به این سامانه هستند، نام برد.


گفتنی است عادل آذر و هیات همراه وی به اتفاق معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی از بخش‌های مختلف سایت شرکت خدمات انفورماتیک بازدید کردند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر