افزایش ۹۶ درصدی نماگر بورس در ۱۷۷ روز معاملاتی

شاخص بورس از ابتدای امسال تاکنون در مدت ۱۷۷روز معاملاتی، ۹۶ درصد رشد را به ثبت رسانده است.
کد خبر : ۱۰۹۸۸۱
بورس

به گزارش ایبِنا، از ابتدای امسال تاکنون در مدت ۱۷۷ روز معاملاتی تعداد ۷۲۶ میلیارد و یک میلیون سهم و حق تقدم به ارزش ۲۶۷۲ هزار و ۲۴۸ میلیارد ریال در ۶۶ میلیون و ۶۶۷ هزار و ۳۲۵ دفعه مورد در بورس اوراق بهادار معامله قرار گرفته است.


همچنین بررسی معاملات بازار سهام به تفکیک بازار نشان می‌دهد در این مدت ۴۸۶میلیارد و ۳۶۹میلیون سهم به ارزش ۱۳۳۳هزار و ۳۱۹میلیارد ریال در ۳۱میلیون و ۴۴۹هزار و ۴۳۰نوبت در بازار اول؛ ۲۲۲میلیارد و ۳۴۵میلیون سهم به ارزش ۱۰۹۵هزار و ۲۹۲میلیارد ریال در ۳۴میلیون و ۵۵۶هزار و ۸۷نوبت در بازار دوم؛ ۶۵میلیون و ۶۰۰هزار برگه به ارزش ۶۳هزار و ۴۳۳میلیارد ریال در ۲۰هزار و ۶۴۱نوبت در بازار بدهی، ۲۱۵میلیون و ۵۸۰هزار قرارداد به ارزش ۱۶۰۴میلیارد ریال در ۸۹هزار و ۳۵۰نوبت در بازار مشتقه و ۱۷میلیارد و ۶میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش ۵۵۱هزار و ۸۱۷میلیارد ریال در ۵۵۱هزار و ۸۱۷نوبت مورد معامله قرار گرفته است.


شاخص کل نیز که معاملات امسال بورس را از ارتفاع ۱۷۸هزار و ۶۵۹ واحد آغاز کرده است، تاکنون ۱۷۱هزار و ۶۶۴واحد رشد، ‌معادل ۹۶.۰۸ درصد افزایش را به ثبت رسانده و به ارتفاع ۳۵۰هزار و ۳۲۳واحد رسیده است. شاخص بازار اول نیز در این مدت با رشد ۱۱۶هزار و ۵۷۸واحدی و شاخص بازار دوم با رشد ۳۸۶هزار و ۲۷واحدی به ترتیب ۸۷.۰۸ و ۱۱۱.۸۴ درصد افزایش داشته‌اند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر