بر اساس آمار معاملات هفتگی:

جوجه‌های بورس در آخر پاییز کم شد

آمارهای منتشر شده از سوی بورس تهران نشان می دهد که ارزش کل معاملات اوراق بهادار در آخرین هفته پاییز سال جاری به ۱۳۱.۷۵۵ میلیارد ریال رسید که نسبت به هفته قبل ۱۶.۲۳ درصد کاهش را به ثبت رسانده است.
کد خبر : ۱۰۹۸۸۷
بورس

به گزارش ایبِنا، اطلاعات منتشر شده داد و ستدهای تالار شیشه ای حاکی از آن است که در پایان معاملات هفته منتهی به ۲۷ آذرماه ۹۸، شاخص کل با ۱۰.۹۳۶ واحد معادل ۳.۲۲ درصد افزایش نسبت به هفته قبل، به رقم ۳۵۰.۳۲۳ واحد رسید.


بر اساس این گزارش، شاخص کل هم وزن با ۵.۷۰۶ واحد افزایش معادل ۵.۴۲ درصد  به رقم ۱۱۰.۹۰۷ واحد را به نمایش گذاشت.


رشد شاخص بازار اول و دوم


شاخص بازار اول با ۶.۲۳۵ واحد افزایش به ۲۵۰.۴۴۵ واحد و شاخص بازار دوم با ۲۹.۹۵۲ واحد افزایش به ۷۳۱.۱۸۹ واحد رسید و به این ترتیب شاخص بازار اول با ۲.۵۵ درصد و شاخص بازار دوم با  ۴.۲۷ درصد افزایش نسبت به هفته قبل همراه شدند.


افت ارزش کل معاملات اوراق بهادار


در ۵ روز کاری هفته گذشته، ارزش کل معاملات اوراق بهادار به ۱۳۱.۷۵۵ میلیارد ریال بالغ شد که نسبت به هفته قبل ۱۶.۲۳ درصد کاهش یافت.


در ضمن تعداد ۲۴.۰۲۲ میلیون انواع اوراق بهادار در بیش از ۲ میلیون و ۷۸۷ هزار دفعه مورد معامله قرار گرفت و به ترتیب  ۸.۵۹ درصد و ۴.۳۵ درصد افزایش را نسبت به هفته گذشته تجربه کردند.


عملکرد صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله


این درحالی است که  تعداد ۱.۴۴۷ میلیون واحد از صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۱۵.۱۲۸ میلیارد ریال مورد معامله  قرار گرفت و به ترتیب با ۹۳.۸۰ درصد و ۹۷.۸۶  افزایش نسبت به هفته گذشته همراه شدند.


وضعیت بازار بدهی


در بازار بدهی که اوراق مشارکت، گواهی سپرده و صکوک معامله می شود، تعداد ۲۰۰ هزار برگه اوراق مشارکت به ارزش کل بیش از ۱۸۵ میلیارد ریال معامله شد.


جزییات معاملات تالار شیشه ای در آخرین هفته پاییز ماه ۹۸




ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر