عرضه سهام «سمگا» ۷ دی ماه در فرابورس

در جریان عرضه عمده سهام غیرمدیریتی شرکت گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران در هفتم دی‌ماه ۹۸، معادل ۱.۴۴ درصد از سهام این شرکت به فروش خواهد رسید.
کد خبر : ۱۰۹۹۲۱
فرابورس

به گزارش ایبِنا، مدیریت عملیات بازار فرابورس از عرضه عمده سهام غیرمدیریتی شرکت گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران خبر داد و بر این اساس قرار است که ۱.۴۴ درصد از سهام کل این شرکت به صورت یکجا به فروش برسد.


بر اساس این اطلاعیه، بخشی از سهام شرکت گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران که در بازار اول فرابورس و با نماد «سمگا» معامله می‌شود، شنبه ۷ دی ۱۳۹۸ روی میز فروش بلوکی قرار گرفته و طی این عرضه عمده بالغ بر ۴۳ میلیون سهم «سمگا» در معرض خریداران قرار خواهد گرفت.


قیمت پایه هر سهم معادل قیمت پایانی سهم سمگا روز قبل از عرضه به اضافه ۵ درصد است (به شرط آنکه از مبلغ ۷۶۹۰ ریال کمتر نشود).


همچنین وجه سپرده حضور در این رقابت معادل ۱۰ درصد از قیمت کل بوده و با توجه به کف قیمت درنظر گرفته شده برای سهم در روز معامله، حداقل مبلغ مورد نیاز حدود ۳۳ میلیارد ریال خواهد بود.


گفتنی است که شرکت گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران در صنعت هتل و رستوران قرار دارد و عرضه عمومی نماد «سمگا» در مرداد ۱۳۹۰ انجام گرفته است.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر