01 دی 1398 - 14:52
شب یلدا را با بانک رفاه خاطره انگیز کنید؛

برگزاری مسابقه عکاسی همنشینی دلنشین با جوایز ارزنده

بانک رفاه کارگران به مناسبت شب باستانی «یلدا» و برای ثبت همیشگی خاطرات این دورهمی خانوادگی، مسابقه جذاب عکاسی را برگزار می‌کند.
کد خبر : ۱۰۹۹۴۱
برگزاری مسابقه عکاسی همنشینی دلنشین با جوایز ارزنده

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، با هدف ثبت و زنده نگه‌داشتن خاطرات و آداب و رسوم و فرهنگ اصیل ایرانی – اسلامی در شب یلدا، بانک رفاه مسابقه عکاسی با جوایز میلیونی را در ۲ بخش «دوربین عکاسی» و «دوربین تلفن همراه» برگزار می‌کند.


محورهای این مسابقه جذاب شامل: تاثیر هم‌نشینی شب یلدا در ایجاد و تقویت صله ارحام، زنده نگه‌داشتن آداب، رسوم و فرهنگ اصیل ایرانی – اسلامی، معرفی فرهنگ شب یلدا در اقوام و قومیت‌های اصیل ایرانی، توجه به ایجاد شور و نشاط در خانواده و برگزاری همنشینی‌های ساده و بی‌آلایش، ترویج و گسترش فرهنگ حافظ‌خوانی در بین آحاد جامعه به‌خصوص نسل جوان و آینده ساز ایران، تشکیل می دهد.


علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این مسابقه به پورتال بانک به نشانی www.refah-bank.ir مراجعه نمایند. زمان ارسال عکس برای شرکت در مسابقه «همنشینی دل‌نشین» بانک رفاه کارگران، از اول تا پانزدهم دی‌ماه است و پس از جمع آوری عکس‌های ارسالی، داوری و تعیین نتایج، جوایز ارزنده‌ای به برگزیدگان اهدا خواهد شد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها