01 دی 1398 - 15:07

بانک رفاه از کسب و کارهای نوین حمایت می کند

بانک رفاه یکی از بزرگترین بانک های اجتماعی است که در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی اش از استارتاپ ها در حوزه سلامت حمایت مالی و معنوی می کند.
کد خبر : ۱۰۹۹۴۴
بانك رفاه از کسب و کارهای نوین حمایت می کند

به گزارش ایبِنا به نقل از اداره روابط عمومی بانک رفاه کارگران، دکتر ویسی مسئول مرکز نوآوری بانک رفاه در همایش فناورهای علوم روان شناختی و کارآفرینی سایتک با بیان این مطلب گفت: حوزه سلامت یکی از مهم ترین بخش های مورد توجه تامین اجتماعی به عنوان سهامدار اصلی بانک رفاه است که این بانک از استارتاپ های برتر و برگزیده در حوزه سلامت، حمایت مالی و معنوی می کند.


وی افزود: بانک رفاه از اعتبار مناسبی برخوردار است که کسب و کارهای نوین می توانند به کمک این اعتبار، خدمات مناسبی به اقشار مختلف جامعه به ویژه مشتریان مستمری و حقوق بگیر این بانک ارائه دهند.


دکتر ویسی ادامه داد: بانک رفاه می تواند ارتباط سازنده ای بین کسب و کارهای نوین و مشتریانش برقرار کند که این امر، هم می تواند به رونق کار آن ها بینجامد و هم رضایت شهروندان را جلب کند.


مسئول مرکز نوآوری بانک رفاه تصریح کرد: در دنیای کنونی که تحولات دیجیتالی به وضوح قابل مشاهده است، اشتغال زایی و کارآفرینی از وظایف کسب و کارهای جدید و فناوری های نوین است و با همه مشکلاتی که وجود دارد حرکت در این مسیر، آینده روشنی پیش روی علوم انسانی و این کسب و کارها قرار می دهد.


دکتر ویسی در پایان اظهار داشت: باید به زمان بلوغ کار توجه کرد؛ چرا که هیچ کاری زودتر از دو سال به نتیجه نمی رسد، بنابراین باید تلاش کرد و ناامید نشد و در این مسیر بانک رفاه نیز از ایده های برتری که شرایط و ویژگی های مورد نظر بانک را داشته باشند، حمایت مالی و معنوی می کند.


دکتر وحید احمدی مشاور وزیر علوم و رئیس مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور نیز در این همایش گفت : امروز ما به چیزی بیش از پژوهش نیاز داریم، نیاز امروز ما به نوآوری است. وی در این خصوص اظهار داشت: مهارت افزایی کارآفرینی نیست، مهارت افزایی تربیت افراد جسور، ایده پرداز و فرصت یاب خوب است که فرصت ها را می شناسند و به موقع از آن استفاده می کنند.


دکتر احمدی ادامه داد: کارآفرینی فقط ایجاد شغل نیست، یک شیوه زندگی است، دنبال کردن فرصت ها همراه با نوآوری، ریسک پذیری و گسترش ایده هاست. شایان ذکر است این همایش با مشارکت بانک رفاه، معاونت علم و فناوری ریاست جمهوری و دانشگاه تهران به منظور حمایت از ایده های خلاقانه در حوزه فناوری های نوین و کسب و کار های جدید با حضور یکصد تیم از سراسر کشور برگزار شدکه در نهایت ۲۵ تیم موفق شدند به مرحله نهایی راه یابند.

برچسب ها: کسب و کار سایتک
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر