01 دی 1398 - 16:39
با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان صورت گرفت:

امضای تفاهم نامه مجمع ملی جوانان و بانک قرض الحسنه رسالت

مجمع ملی جوانان و بانک قرض الحسنه رسالت تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
کد خبر : ۱۰۹۹۵۱
امضای تفاهم نامه مجمع ملی جوانان و بانک قرض الحسنه رسالت

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک رسالت، محمدمهدی تندگویان معاون وزیر ورزش و جوانان در مراسم امضای این تفاهم نامه با بیان اینکه امروز ۲۶۰۰ تشکل در حوزه جوانان فعال هستند، گفت: از سال گذشته همکاری های خوبی در حوزه جوانان صورت گرفته و با پرداخت هایی که انجام شده شاهد هستیم که در روستاها و شهرها چرخه کامل تولید، فروش و مصرف ایجاد شده است.


وی افزود: تسهیلاتی که با مشارکت بانک قرض الحسنه رسالت و وزارت ورزش و جوانان پرداخت می شود متفاوت از سایر اقدامات حوزه اشتغال بوده که بعد از مدتی دچار مشکل بازاریابی و فروش می شود.


تندگویان اظهارداشت: ایده پرداخت وام به تشکل های جوانان برای اشتغالزایی متعلق به خود بانک قرض الحسنه رسالت بوده است و ما نیز از بودجه فنی و اعتباری معاونت جوانان در این خصوص استفاده کرده ایم.


در ادامه مدیر عامل بانک قرض الحسنه رسالت با تاکید برنقش جوانان در ایجاد اشتغال و بهبود وضعیت اقتصادی گفت: از دست جوانان کارهای بسیاری برمی آید به شرط این که میدان به آنان داده شود.
محمد حسین حسین زاده افزود: مدیران بانک قرض الحسنه رسالت هم دهه شصتی و میانگین سنی زیر سی سال دارند و امروز به عنوان یک ساختار غیردولتی آماده ایم تا بستر را برای ساختار مردمی فراهم کنیم.


وی با تشریح سازمان های راهبری شبکه توسعه اجتماعی رسالت(بانک قرض الحسنه رسالت، انجمن حامیان فرهنگ قرض الحسنه و کارآفرینی اجتماعی، گروه توسعه کارآفرینی ثمین، شرکت فرداپ، دانشگاه رسالت وشرکت پردازش اطلاعات مالی پارت) گفت:  شبکه، شش میلیون عضو دارد که از این تعداد چهار میلیون نفر عضو کانون های  همیاری اجتماعی هستند.


به گفته وی از این تعداد تاکنون دو میلیون نفر به عضویت سامانه اعتبارسنجی مرآت درآمده اند. حسین زاده در پایان با ابراز خرسندی از امضای این تفاهم نامه اظهارامیدواری کرد گام های خوبی در مسیر اشتغالزایی جوانان برداشته شود.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر