02 دی 1398 - 08:09
با حضور مدیرکل حوزه مدیرعامل و روابط عمومی:

از اقدام دلسوزانه مشتری در صیانت از حریم بانک سینا تقدیر شد

مدیرکل حوزه مدیرعامل و روابط عمومی بانک سینا با همراهی مدیر امور شعب و بازاریابی و مدیر منطقه شرق تهران، با حضور در شعبه تهرانسر، از اقدام دلسوزانه آقای وحید صبوعی در صیانت از حریم بانک قدردانی کردند.
کد خبر : ۱۰۹۹۶۱
تقدیر مشتری

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک سینا، شیخ الاسلامی در این دیدار با بیان آنکه بانک سینا به مشتریان خود افتخار می کند، افزود: قطعا با وجود مشتریان باارزش است که بانک ها و سازمان ها در مسیر رشد و بالندگی قرار می گیرند. امروزه با وجود رقابت شدید بین بنگاه های اقتصادی اگر مشتریان نباشند، حیات این نهادها با چالشهای جدی رو به رو خواهد شد.


مدیرکل حوزه مدیرعامل و روابط عمومی بانک سینا خاطرنشان کرد: اقدام دلسوزانه مشتریانی نظیر شما در صیانت از حریم بانک و اهتمام به حفاظت، مورد تقدیر، همراهی و حضور ارزنده تان مایه مباهات و افتخار ماست. امیدواریم بانک سینا در سایه تلاش مضاعف و ارائه هرچه بهتر خدمات در سطح جامعه، بتواند خدمات مطلوب و درخور شأن مشتریان ارائه نماید.


مهرابی مدیر امورشعب و بازاریابی بانک سینا هم ضمن تقدیر از اقدام این مشتری، ابراز امیدواری کرد با توجه به برنامه های پیش رو بانک سینا با روند رو به رشد خود در نظام بانکی از طریق تامین نیازهای بانکی مشتریان و ارائه خدمات کمی و کیفی در کمترین زمان ممکن، بتواند رضایت مشتریان خود را بیش از پیش فراهم کند.


گفتنی است آقای صبوعی با اقدامات دلسوزانه خود، مانع از تخریب شعبه تهرانسر بانک سینا در اغتشاشات اخیر شده بود. در پایان این مراسم، با اهدای هدایا و لوح تقدیر از اقدام این مشتری گرانقدر، قدردانی به عمل آمد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر