03 دی 1398 - 09:29

ارائه سرویس‌های جدید در ایوا

مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد از مذاکره برای پیاده‌سازی خدمات جدید در حوزه پرداخت عوارض جاده‌ای و خدمات حمل و نقل شهری در نرم‌افزار ایوا خبر داد.
کد خبر : ۱۱۰۰۱۰
صادق

محمد مهدی صادق در گفتگو با خبرنگار ایبِنا درباره برنامه‌های شرکت پرداخت الکترونیک سداد برای رشد و توسعه نرم‌افزار ایوا اظهار داشت: در حال حاضر تمام سرویس‌های ممکن در حوزه پرداخت را در ایوا ایجاد کرده‌ایم و به این سمت پیش می‌رویم تا سرویس‌هایی که در سبدهای محصول منسجمی وجود دارند را در این نرم‌افزار تکمیل کنیم.


وی با اشاره به خدمات نرم‌افزار ایوا در حوزه سرویس‌های مرتبط با موضوع سفر یادآور شد: شروع ارائه سرویس ایوا در حوزه سفر با ارائه سرویس پرداخت عوارض خروج از کشور انجام شد که اقدام منحصر به فردی برای ایوا بود و سپس آن را به بلیت اتوبوس، بیمه مسافرتی و ... گسترش دادیم.


صادق ادامه داد: به همین شکل در حوزه سفر و تفریحات سعی داریم سرویس‌های منسجمی را به این حوزه اضافه کنیم، همچنین به چند حوزه دیگر نیز ورود کرده‌ایم، برای مثال سرویس دیگری که می‌توان آن را هم در حوزه سفر و هم در حوزه خدمات دولتی طبقه‌بندی کرد موضوع پرداخت خلافی است.


مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد با بیان اینکه شرکت سداد در این مسیر پیش می‌رود که سرویس‌هایی که در یک حوزه قرار می‌گیرند را به ایوا اضافه کند، تصریح کرد: در حوزه عوارض جاده‌ای، خدمات حمل و نقل شهری و ... در حال مذاکره و پیاده‌سازی طرح هایی هستیم که سرویس‌های جدیدی را به ایوا اضافه کنیم تا در کنار سرویس‌های موجود در آن بتواند نیازهای مشتریان را نیز برطرف کند.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر