عرضه بلوک ۶۰.۷۲ درصدی شرکت هپکو در فرابورس

سازمان خصوصی‌سازی بلوک ۶۰.۷۲ درصدی شرکت تولید تجهیزات سنگین(هپکو) را در فرابورس عرضه می‌کند.
کد خبر : ۱۱۰۰۴۷
فرابورس

به گزارش خبرنگار ایبِنا، سازمان خصوصی‌سازی به استناد قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل۴۴ قانون اساسی و همچنین مصوبه هیئت واگذاری و سایر قوانین و مقررات مربوطه، بلوک ۶۰.۷۲ درصدی سهام شرکت تولید تجهیزات سنگین(هپکو)   را به‌صورت نقد و اقساط در فرابورس عرضه می‌کند.


بر اساس آگهی منتشر شده توسط این سازمان، بلوک ۶۰.۷۲ درصدی به‌صورت ۱۵ درصد نقد و بقیه اقساط ۶ ساله با فاصله هر قسط شش ماه واگذار می‌شود. این در حالی است که قیمت پایه تعیین شده برای این بلوک نیز ۱۴ هزار و ۸۶۵ میلیارد و ۱۰۲ میلیون ریال اعلام شده است.


این گزارش می افزاید: زمان عرضه بلوک ۶۰.۷۲ درصدی شرکت تولید تجهیزات سنگین – هپکو مطابق اطلاعیه فرابورس اعلام خواهد شد.


بر این اساس متقاضیان خرید بلوک هپکو باید علاوه بر واریز معادل ۱۰ درصد ارزش پایه سهام قابل واگذاری به حساب شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه، معادل یک درصد ارزش پایه سهام قابل واگذاری (به مبلغ ۱۴۸.۶۵۱.۰۲۴.۲۲۶ ریال) را به عنوان سپرده به صورت نقد یا ضمانت بانکی معتبر حسب مورد به حساب سازمان خصوصی‌سازی واریز و یا به آن تحویل کند.
در صورت انصراف هر یک از متقاضیان تأیید صلاحیت شده از حضور در رقابت، سپرده نقدی واریز شده و یا ضمانت نامه بانکی ارائه شده به سازمان خصوصی سازی(معادل یک درصد مذکور) به نفع دولت ضبط خواهد شد. در صورت عدم واریز و یا تحویل ضمانتنامه نیز صلاحیت متقاضی مورد بررسی قرار نخواهد گرفت.

برچسب ها: فرابورس عرضه هپکو
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر