05 دی 1398 - 09:30

افتتاح ساختمان جدید سرپرستی بانک صنعت و معدن در استان مازندران

در مراسمی با حضور مدیرعامل بانک صنعت و معدن ساختمان جدید سرپرستی این بانک در استان مازندران افتتاح شد.
کد خبر : ۱۱۰۰۸۷
حسین مهری

به گزارش ایبِنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن در مراسم یاد شده که استاندار مازندران ، مقامات استانی و جمعی از صنعتگران و کارآفرینان استان نیز در آن حضور داشتند مهری گفت: هدف این بانک ارائه خدمات پیشرفته و نوین بانکی به مشتریان با اتکا به دانش و تخصص تمامی کارکنان در سراسر کشور است.
مدیرعامل بانک صنعت و معدن افزود: در این بانک اختیارات سرپرستی استان‌ها افزایش یافته و مدیران استانی ما به عنوان مشاور در کنار صنعتگران خواهند بود.
وی با اشاره به اهمیت استقرار کارگزاری، صرافی و لیزینگ در محل ساختمان جدید این بانک عنوان داشت: پیگیری برای ایجاد یک مجموعه منسجم و کامل به منظور ارائه تمامی خدمات مورد نیاز صنعتگران در دستور کار بانک قرار گرفته است.
مدیرعامل بانک صنعت و معدن یادآور شد: با ایجاد صرافی در شرایط تحریم‌ها می‌توانیم مشکلات حواله بین‌المللی فعالان صنعتی استان را حل کنیم.
وی افزود: در جلسه ای که اخیراً با استاندار مازندران و کارآفرینان سراسر کشور داشتیم همه مسؤلان استانی با توجه به مزیت ها و ظرفیت های استان، خواستار همکاری مؤثر بخش خصوصی و شبکه بانکی کشور برای توسعه صنعتی منطقه هستند.
 مهری ادامه داد: بانک صنعت و معدن آمادگی دارد تسهیلات مورد نیاز را برای تأسیس واحدهای تولیدی دارای توجیه اقتصادی در اختیار سرمایه گذاران و کارآفرینانی که از اهلیت و صلاحیت لازم برخوردارند، قرار دهد.
این مدیر بانکی تصریح کرد: اصلاح و جانمایی شعب در مکان های مناسب، با هدف بهبود دسترسی مراجعین و متقاضیان خدمات بانکی صورت گرفته و قطعا با این اقدام، بسیاری از محدودیتهای خدمت رسانی به مشتریان که مربوط به فضای فیزیکی شعبه بود، مرتفع شده و کارکنان با روحیه مضاعف به انجام وظایف محوله خواهند پرداخت که در آن میان به منظور افزایش دسترسی به انواع خدمات بانکی ، موضوع بانکداری دیجیتال نیز در دستور کار قرار دارد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر